کد خبر : 156565
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 17:24

اجرای طرح‌های سه‌گانه اجتماعی و فرهنگی پسابحران در خوزستان

اجرای طرح‌های سه‌گانه اجتماعی و فرهنگی پسابحران در خوزستان

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از اجرای طرح‌های سه‌گانه در حوزه اجتماعی و فرهنگی در مرحله پسابحران خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، محمدصادق کریمی کیا امروز (۲۸ فروردین ماه) در جلسه ای که در خصوص وضعیت متاطق سیل زده در اهواز برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح‌های سه‌گانه

اجرای طرح‌های سه‌گانه اجتماعی و فرهنگی پسابحران در خوزستان
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از اجرای طرح‌های سه‌گانه در حوزه اجتماعی و فرهنگی در مرحله پسابحران خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، محمدصادق کریمی کیا امروز (۲۸ فروردین ماه) در جلسه ای که در خصوص وضعیت متاطق سیل زده در اهواز برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح‌های سه‌گانه در حوزه اجتماعی و فرهنگی در مرحله پسابحران اظهار کرد: طرح مداخله در بحران در روستاها با به کارگیری گروه‌های جهادی در قالب ۱۱۰ تیم پنج تا ۱۰ نفره در کنار دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی قابل ورود آغاز خواهد شد؛ این گروه‌ها خدمات‌رسانی از بهسازی محیط بهداشتی روستاها تا دیگر موارد را انجام خواهند داد.
وی افزود: طرح دیگری که اجرا می شود طرح تسهیلگران اجتماعی روستایی است؛ این تسهیلگران برای مدت چند ماه در روستاهای آسیب دیده ناشی از سیل مستقر می شوند و خدمات اجتماعی- روانی به روستاییان به ویژه زنان و کودکان ارائه خواهند داد..

کریمی کیا ادامه داد: همچنین طرح حمایتی یک استان، یک روستا سومین طرح اجتماعی است که برای اولین بار به صورت پایلوت در خوزستان اجرا خواهد شد. در این پروژه، با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد تمام خدمات و کمک‌رسانی فیزیکی، اجتماعی و فنی به روستای منتخب ارائه می شود.

وی با تشکر از دستگاه‌های اجرایی که در این بحران با تمام توان خود در کنار مردم بودند، افزود: برای بهبود شرایط آسیب دیدگان و مناطق بحرانی از سازمان‌های همکار پشتیبانی مالی و اعتباری خواهد شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با بیان اینکه هنوز در دوران بحران به سر می‌بریم و با پدیده‌ای پیچیده و چند‌بعدی رو‌به‌رو هستیم، تصریح کرد: طرح‌های سه‌گانه معاونت سیاسی- اجتماعی تا پایدار شدن اوضاع و امکان ورود به روستاها از اول اردیبهشت ماه با هماهنگی مدیریت بحران خوزستان عملیاتی می شود.

وی در پایان تاکید کرد: بهسازی و بازآفرینی نباید تنها به حوزه عمرانی ختم شود و برای بازتوانی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و روحی به ویژه در خصوص زنان و کودکان نیازمند نگاه ویژه دولت هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح