کد خبر : 88119
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 12:33

اتمام عملیات ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱

اتمام عملیات ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱

ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تمام تلاشمان این است که عملیات در حال اجرای ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد تاپایان خرداد ماه ۱۴۰۱ تمام شده و جاده بهسازی شده مورد استفاده مردم قرار گیرد. عرفان مرادی امروز (۲۲ آبان) در جریان بازدید از پروژه بهسازی و ساخت جاده گردنه صلوات آباد سنندج اظهار کرد: در

اتمام عملیات ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد سنندج تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱

ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تمام تلاشمان این است که عملیات در حال اجرای ساخت چهارخطه گردنه صلوات آباد تاپایان خرداد ماه ۱۴۰۱ تمام شده و جاده بهسازی شده مورد استفاده مردم قرار گیرد.

عرفان مرادی امروز (۲۲ آبان) در جریان بازدید از پروژه بهسازی و ساخت جاده گردنه صلوات آباد سنندج اظهار کرد: در جریان بازدیدی که  امروز و با حضور پیمانکاران و مشاوران این پروژه انجام شد آخرین وضعیت و راهکارهای تسریع در اتمام هرچه زودتر این پروژه مهم مورد بررسی قرارگرفت و در جمع‌بندی مقرر شد تمامی عوامل و پیمانکاران همه توان خود را به کارگرفته و تدابیر لازم را به کار برده تا این پروژه تا پایان خرداد ‌ماه ۱۴۰۱ پایان یابد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از مجموع ۲۱ کیلومتر در جریان ساخت ۱۴.۳ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته و ۳ کیلومتر نیز در حال آسفالت ریزی است  و مانده مسیر نیز با تامین اعتبار مورد نیاز  انشاالله به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح