کد خبر : 69544
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:56

ابوطالبی؛ خیر جهرمی آسمانی شد

ابوطالبی؛ خیر جهرمی آسمانی شد

ایسنا/فارس حاج مرتضی ابوطالبی، یکی از خیران شهرستان جهرم، شامگاه سه‌شنبه اول تیرماه، دعوت حق را لبیک گفت. حاج مرتضی ابوطالبی، یکی از نیک اندیشان و خیران شهرستان جهرم و استان فارس که سال‌ها برای هموار کردن مسیر توسعه علم، فرهنگ و دانش و توزیع عادلانه خدمات سلامت، تلاش کرده بود، شامگاه سه‌شنبه اول تیر، به

ابوطالبی؛ خیر جهرمی آسمانی شد

ایسنا/فارس حاج مرتضی ابوطالبی، یکی از خیران شهرستان جهرم، شامگاه سه‌شنبه اول تیرماه، دعوت حق را لبیک گفت.

حاج مرتضی ابوطالبی، یکی از نیک اندیشان و خیران شهرستان جهرم و استان فارس که سال‌ها برای هموار کردن مسیر توسعه علم، فرهنگ و دانش و توزیع عادلانه خدمات سلامت، تلاش کرده بود، شامگاه سه‌شنبه اول تیر، به دلیل کهولت سن، دارفانی را وداع گفت.
یکی از اقدامات مرحوم ابوطالبی، طی عمر بابرکتش، همراهی در ساخت “مرکز بزرگ تخصصی قلب ابوطالبی” بود که به لحاظ وسعت و خدمات پیش بینی شده در آن، جزو بزرگترین پروژه‌های حوزه سلامت و درمان جنوب کشور است.
به گزارش ایسنا، آن نیک اندیش همچنین مرکز همودیالیز و چندین مسجد، مجموع حوزه علمیه، تعدادی مدرسه و …. را از خود برای همیشه به یادگار گذاشت.
از دیگر اقدامات ارزشمند مرحوم ابوطالبی، که قرار است امروز در آرامستان رضوان جهرم به خاک سپرده شود، حمایت از اقشار بی‌بضاعت و معلولان ذهنی و مشارکت در احداث مراکز فرهنگی و آموزشی در شهرستان جهرم بوده است.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح