کد خبر : 140830
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 20:47

آیین رونمایی از لباس اقوام ایرانی در قرچک برگزار شد

آیین رونمایی از لباس اقوام ایرانی در قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران آیین رونمایی از لباس اقوام ایرانی با حضور فرماندار، شهردار، رئیس میراث فرهنگی و سایر مسئولان برگزار شد. این آیین رونمایی به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در پارک اقوام صورت گرفت. مریم خدابنده رئیس میراث فرهنگی شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: لباس محلی اقوام ایران؛

آیین رونمایی از لباس اقوام ایرانی در قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران آیین رونمایی از لباس اقوام ایرانی با حضور فرماندار، شهردار، رئیس میراث فرهنگی و سایر مسئولان برگزار شد.

این آیین رونمایی به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در پارک اقوام صورت گرفت.

مریم خدابنده رئیس میراث فرهنگی شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: لباس محلی اقوام ایران؛ نماد اصالت و تنوع است و سرزمین ایران سرآمد زیبایی ها و ظرفیت ها بوده و مردم ما حامل فرهنگی عمیق و ریشه دار با آمیزه ای از دین و تاریخ هستند.

وی ادامه داد: کشور ایران به دلیل قدمت بالا و گذشته ای سرشار از فرهنگ غنی از جمله کشورهایی است که در هر نقطه آن قومیت و فرهنگ منحصر به فردی را می توان دید.

رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان قرچک یادآور شد: حضور اقوام ایرانی در شهرستان قرچک، نمادی از وحدت ملی و یک دلی همه اقوام با همدیگر است و هدف از این طرح تهیه و رونمایی لباس های بومی و محلی به جهت آشنایی کودکان و نسل جوان ما با فرهنگ عمیق وریشه دار و با اصالت است.

این مقام مسئول افزود: دوخت لباس های سنتی توسط هنرمند صنایع دستی شهرستان و حمایت موسسه مردم نهاد نشاط آوران تهیه شده که بتوانیم از این پوشش در نمایشگاه های صنایع دستی استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح