کد خبر : 43113
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 20:09

آیا کاهش قیمت طلا و سکه در راه است؟

آیا کاهش قیمت طلا و سکه در راه است؟

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با ابرازامیدواری نسبت به اینکه در روزهای آینده شاهد رونق معاملات در بازار طلا و سکه باشیم، گفت: اگر نرخ ارز همانند چند روز گذشته کاهشی باشد طبیعتا قیمت طلا و سکه نیز با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. هوشنگ شیشه بران در گفت‌وگو با ایسنا، با تحلیل وضعیت

آیا کاهش قیمت طلا و سکه در راه است؟

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با ابرازامیدواری نسبت به اینکه در روزهای آینده شاهد رونق معاملات در بازار طلا و سکه باشیم، گفت: اگر نرخ ارز همانند چند روز گذشته کاهشی باشد طبیعتا قیمت طلا و سکه نیز با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

هوشنگ شیشه بران در گفت‌وگو با ایسنا، با تحلیل وضعیت بازار طلا، اظهار کرد: از هفته گذشته همزمان با تعیین صالح آبادی به سمت ریاست بانک مرکزی و سخنان وی مبنی بر کنترل نرخ ارز، نرخ دلار روندی کاهشی یافت.

وی افزود: از طرفی اونس جهانی طلا امروز ۱۷۵۸ دلار است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته، اما کاهش نرخ دلار باعث شده در چند روز گذشته قیمت طلا و سکه سیر نزولی پیدا کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچنان معاملات در بازار طلا در رکود به سر می برد و خرید و فروش انجام نمی شود، ابراز امیدواری کرد؛ در روزهای آینده شاهد رونق معاملات در بازار طلا و سکه باشیم.

وی پیش بینی کرد: اگر نرخ ارز همانند چند روز گذشته کاهشی باشد طبیعتا قیمت طلا و سکه نیز با کاهش روبرو خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: طلای دست دوم در برخی موارد خرید و فروش می شود اما این امر از نظر قانونی خلاف و غیر قانونی است.

وی با اشاره به اینکه امروز نرخ دلار در صرافی ملی نسبت به روز گذشته کاهش یافت و قیمت آن برای فروش ۲۶ هزار و ۶۷۰تومان اعلام شد، گفت: قیمت فروش یورو در صرافی ملی امروز فروش ۳۰ هزار و ۸۱۴ تومان  تعیین شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به قیمت طلا در بازار اصفهان اشاره کرد و گفت: امروز (سه شنبه-۲۰ مهر ماه) قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم با کاهش ۵۰ هزار تومان ۱۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه با کاهش ۲۰ هزار تومانی ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته  ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه های گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین افزود: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان رسید و هر مثقال طلای آب شده در بازار اصفهان با ۳۹ هزار تومان کاهش به ۴ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح