کد خبر : 160491
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 18:52

آکادمی داوران جوان، آینده داوری خراسان رضوی را تضمین می‌کند

آکادمی داوران جوان، آینده داوری خراسان رضوی را تضمین می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: داورانی که در سطح استان فعالیت داشته و در شرایط سنی مناسبی قرار دارند، تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور تیم‌های داوری فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در مسابقات کشوری باشیم. محسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری دوره‌های آکادمی داوران

آکادمی داوران جوان، آینده داوری خراسان رضوی را تضمین می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: داورانی که در سطح استان فعالیت داشته و در شرایط سنی مناسبی قرار دارند، تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور تیم‌های داوری فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در مسابقات کشوری باشیم.

محسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری دوره‌های آکادمی داوران خراسان رضوی اظهار کرد: برای پشتوانه‌سازی در داوری خراسان رضوی، آکادمی داوران فوتبال و فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان با حضور داوران زیر ۲۵ سال برگزار شد. نخستین دوره آکادمی داوران فوتبال با حضور علیرضا سهرابی، مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در دو بخش عملی و تئوری با شبیه‌سازی قضاوت در زمین مسابقه و انجام ویدئو تست و امتحانات زبان انگلیسی با انتخاب ۱۸ داور به پایان رسید.

وی با بیان اینکه داوران فوتسال بانوان و آقایان نیز در این آکادمی آموزش‌های عملی را فراگرفتند، ادامه داد: در بخش فوتبال بانوان نیز انسیه خباز مافی‌نژاد از مدت‌ها قبل این فعالیت را آغاز کرده که ثمره آن حضور نخستین کوبل داوری فوتبال خراسان در لیگ‌ برتر بانوان بوده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در نظر داریم داورانی را که در سطح استان و با هیات‌های شهرستانی فعالیت داشته و در شرایط سنی مناسبی قرار دارند، تحت آموزش‌هایی از قبیل، شناخت قوانین و مقررات داوری، قضاوت در زمین مسابقه و آموزش زبان انگلیسی قرار دهیم تا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور تیم‌های داوری فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در مسابقات کشوری باشیم.

حیدری یادآور شد: هیات فوتبال خراسان رضوی بودجه لازم برای این امر را در اختیار کمیته داوران قرار داده تا بتوانیم برنامه‌های خود برای پیشرفت داوری خراسان رضوی را به سرانجام برسانیم. دوره‌های آکادمی داوران منتخب هر ماه به صورت مجازی و حضوری تداوم خواهد داشت تا بتوانیم نتایج آن را در سطوح مسابقات کشوری مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: داوران منتخب زیر نظر مربیان آمادگی جسمانی، روانشناس، امور فنی و زبان انگلیسی کار داوری خود را به صورت مستمر ادامه می‌دهند. در صدد آن هستیم تا فدراسیون فوتبال را نیز متقاعد کنیم تا از داورانی که توانایی قضاوت در مسابقات کشوری را دارا هستند، استفاده نماید تا داوران خراسانی به مرور زمان به مرز پختگی و آمادگی برسند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح