کد خبر : 162420
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 17:04

آموزش و پرورش باید دین پرور باشد

آموزش و پرورش باید دین پرور باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نوجوان و جوان باید دیندار شود تا در صحنه زندگی طعم دین را بچشد و دین عامل پیشرفت ما شود بنابراین باید آموزش و پرورش دین باور و دین پرور باشد. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسن بنیانیان، امشب ۳ اردیبهشت، در بیست و

آموزش و پرورش باید دین پرور باشد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نوجوان و جوان باید دیندار شود تا در صحنه زندگی طعم دین را بچشد و دین عامل پیشرفت ما شود بنابراین باید آموزش و پرورش دین باور و دین پرور باشد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسن بنیانیان، امشب ۳ اردیبهشت، در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی که در دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: کسی که اولین مدرسه را می‌سازد، مسئولیت سنگین بر دوش می‌کشد و باید احساس خود را به دیگران منتقل و دیگران را به کار خیر دعوت کند.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه در توسعه فعالیت‌های انسان مبنا و نقطه عطف زندگی است، گفت: فلسفه کار خیر تجلی بخشیدن به ویژگی‌هایی است که خدا در انسان‌ها گذاشته و بابت آن ویژگی‌ها، امانت‌های خود را به ما واگذار کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: همه انسان‌ها دنبال حقیقت طلبی هستند و همواره علت‌ها را می‌خواهند و انسان نیز دوست دارد پدیده‌های جدیدی را ایجاد کند و خدا در ما نعمت دوست داشتن دیگران را گذاشته است.

بنیانیان تصریح کرد: کار خیر در قالب مدرسه سازی بحث قیامت باوری را در ذهن فرزندان ما می‌آورد و این قیامت باوری ذهن فرزندان ما را نسبت به موضوعات پیرامون اصلاح می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان ۱۲ سال در اختیار نظام تعلیم و تربیت هستند و بحث تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش است.

بنیانیان با بیان اینکه تا دین در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نباشد، نسل جدید شیرینی دین را نمی‌فهمد، اظهار کرد: متاسفانه آموزش و پرورش در مشکلات اولیه خود گرفتار است.

وی افزود: نوجوان و جوان باید دیندار شود تا در صحنه زندگی طعم دین را بچشد و دین عامل پیشرفت ما شود بنابراین باید آموزش و پرورش دین باور و دین پرور باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: خیران با کار خود یک موج کار خیر در خلقت پایه گذاری می‌کنند که انتهای آن مشخص نیست و ۴۵ درصد مدرسه‌ها را کسانی می‌سازند که خودشان در دوران کودکی در مدارس خیرساز تحصیل کردند‌.

بنیانیان خاطرنشان کرد: کار خیر تنها مدرسه‌سازی نیست هر چند مدرسه‌سازی از زیباترین کارهای خیر است اما باید بنیادی راه‌اندازی شود تا کارهای خیر توسعه یابد و امیدواریم با توسعه کارهای خیران و همت دولت، مدارس ایده‌آل در کشور ساخته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح