کد خبر : 86035
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 23:14

آمار شکننده کرونا در ایلام/ موارد مثبت در مرز مهران سه برابر شده است

آمار شکننده کرونا در ایلام/ موارد مثبت در مرز مهران سه برابر شده است

ایسنا/ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌های استان شکننده است. دکتر «جمیل صادقی‌فر» در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در شهرستان‌های مختلف آمارهای شکننده‌ای داریم و شهرستان‌های بدره و سیروان به دلیل مهمان پذیر بودن وضعیت خطرناکی دارند. وی گفت: در مرز مهران ورودی ایرانیان

آمار شکننده کرونا در ایلام/ موارد مثبت در مرز مهران سه برابر شده است

ایسنا/ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌های استان شکننده است.

دکتر «جمیل صادقی‌فر» در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در شهرستان‌های مختلف آمارهای شکننده‌ای داریم و شهرستان‌های بدره و سیروان به دلیل مهمان پذیر بودن وضعیت خطرناکی دارند.

وی گفت: در مرز مهران ورودی ایرانیان ۱ و نیم برابر و غیر ایرانیان هم نزدیک به ۳ برابر افزایش یافته و  خروج ایرانیان نیز ۳ برابر شده و خروجی غیرایرانی‌ها هم کاهش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: موارد مثبت در مرز مهران سه برابر شده و باید ورود و خروج از مرز مهران را جدی تر از قبل کنترل کنیم.

صادقی‌فر با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در حال بازدید از مراکز بهداشتی ، از جمله مراکز واکسیناسیون و مراکز بخش‌های کووید هستند و اوضاع در حال کنترل است، تصریح کرد: در شهرستان ایوان و در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در تفرج گاهها و آرامستان ها کنترل بسیار خوبی در حال انجام است و اگر در همه ی شهرستان ها اینگونه برخورد شود می توانیم بیماری را تحت کنترل داشته باشیم.

وی گفت: کنترل آرامستان ها در شهرستان های مختلف بهتر از قبل شده؛ تورهای مسافرتی و همچنین افتتاحیه ها نیز باید متوقف شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکید کرد: تالارهای پذیرایی هم باید تعطیل شود چرا که بسیاری از مبتلایان از این جشن ها حاصل می شود و باید مثل گذشته با این تجمعات برخورد شود.

صادقی‌فر تاکید کرد: متأسفانه ما مراسم چمر را در شهرستان ملکشاهی داشتیم که این باعث افزایش مبتلایان و افراد درگیر می‌شود و همه ی رفتارها و کنترل‌های دستگاه‌های اجرایی را زیرسوال خواهد برد و اگر به همین شکل این گونه مراسم در آینده ادامه یابد دیگر این کنترل‌ها هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح