کد خبر : 122934
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:30

آمادگی کامل آموزش و پرورش در مواجه با سیلاب احتمالی و اسکان میهمانان نوروزی

آمادگی کامل آموزش و پرورش در مواجه با سیلاب احتمالی و اسکان میهمانان نوروزی

به دنبال شدت بارش‌های اخیر در کشور و احتمال وقوع سیلاب، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل دستگاه تعلیم و تربیت استان در مواجه با این مهم و اسکان میهمانان نوروزی در سراسر استان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی در بازدید از نحوه پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی

آمادگی کامل آموزش و پرورش در مواجه با سیلاب احتمالی و اسکان میهمانان نوروزی
به دنبال شدت بارش‌های اخیر در کشور و احتمال وقوع سیلاب، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل دستگاه تعلیم و تربیت استان در مواجه با این مهم و اسکان میهمانان نوروزی در سراسر استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی در بازدید از نحوه پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان هشترود، اظهار کرد: به دنبال بارش‌های اخیر و اعلام هواشناسی، تمهیدات لازم در مواجه با این مهم در سطح آموزش و پرورش استان اتخاذ شده است.
وی افزود: طی تماس‌های مکرر تلفنی و اطلاعیه‌ها از طریق سایت و کانال‌های فضای مجازی، پیامک و … توصیه‌های لازم به روساء و مدیران مدارس ارائه شده است.
پاشایی با اشاره به تاکید وزیر  آموزش و پرورش، یادآور شد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان با حداکثر توان در اختیار میهمانان نوروزی است و جای هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح