کد خبر : 89171
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 22:23

آغاز مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان

آغاز مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان از آغاز مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در این شهرستان خبر داد. فریاد حدادیان امروز چهارشنبه (۲۳تیرماه)٫ در بازدید از این پروژه اظهار کرد: این ساختمان در راستای توسعه و حمایت از کلاش‌بافان شهرستان مریوان و سایر مناطق دیگر استان احداث خواهد شد. رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

آغاز مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در مریوان

ایسنا/کردستان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان از آغاز مراحل احداث دبیرخانه شهرجهانی کلاش در این شهرستان خبر داد.

فریاد حدادیان امروز چهارشنبه (۲۳تیرماه)٫ در بازدید از این پروژه اظهار کرد: این ساختمان در راستای توسعه و حمایت از کلاش‌بافان شهرستان مریوان و سایر مناطق دیگر استان احداث خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مریوان افزود: دبیرخانه شهرجهانی کلاش در زمینی به مساحت ۲۶۲ متر مربع احداث می‌شود و در صورت تکمیل قسمتی از آن به کلاش‌بافان واجد شرایط این شهرستان تحویل داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: آموزش، پیگیری مشکلات کلاش‌بافان، بازاریابی و فروش، ساماندهی و حمایت از تولیدکنندگان، تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مختلف، نوآوری و توسعه کلاش‌بافی و… در سطح استان از اهداف این دبیرخانه خواهد بود.

حدادیان با اشاره به رفع مشکلات پیش‌روی این طرح پس از پیگیری‌های مستمر گفت: مراحل احداث این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح