کد خبر : 74176
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 1:14

آغاز ماراتن کنکور با رقابت ۲۴ هزار نفر در اردبیل

آغاز ماراتن کنکور با رقابت ۲۴ هزار نفر در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۲۴ هزار و ۶۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار می‌شود. مصری پنجم تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور در استان اردبیل اظهار کرد: از فردا داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند. وی

آغاز ماراتن کنکور با رقابت 24 هزار نفر در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۲۴ هزار و ۶۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مصری پنجم تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور در استان اردبیل اظهار کرد: از فردا داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند.

وی تصریح کرد: چنانچه داوطلبان در ثبت مشخصات نقص و خطایی را ببینند، می‌توانند از روز دوشنبه به باجه‌های رفع نقص مستقر در دانشگاه محقق اردبیلی و نمایندگی‌ها در شهرستان‌های مختلف مراجعه کرده و نسبت به اصلاح موارد نقص اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید عکس داوطلب در پاسخ‌نامه و پرسشنامه و همچنین کارت ورود به جلسه با سایر مدارک همخوانی داشته باشد و در کنار آن اگر نقصی در ثبت اطلاعات وجود داشته باشد، امکان تغییر و اصلاح آن در روزهای آینده وجود دارد.

مصری افزود: کنکور سراسری از ۹ تیرماه به مدت چهار روز در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد که داوطلبان می‌توانند با آرامش کامل در این رقابت و ماراتن علمی مشارکت کنند.

وی تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون را ۲۴ هزار و ۶۸۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۵۹ درصد داوطلبان را دختران و ۴۱ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

مصری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: این آزمون در پنج گروه آزمایشی برگزار خواهد شد و قرار است بر اساس زمان‌بندی مشخص داوطلبان در این آزمون با همکلاسی‌های خود رقابت کنند.

وی اضافه کرد: در گروه آزمایشی هنر و ریاضی شش درصد، علوم انسانی ۲۶ درصد، علوم تجربی ۴۸ درصد و زبان‌های خارجی ۱۲ درصد داوطلبان حضور داشته و با هم رقابت می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: ۶۰ درصد داوطلبان در شهرستان اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌های استان با هم رقابت خواهند کرد که امیدواریم بهترین رقابت علمی را برای نسل آینده شاهد باشیم.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح