کد خبر : 7787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 19:17

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک

 عملیات احداث یک کیلومتر بزرگراه در مسیر زهک _عطا محمد با حضور معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان‌محلی آغاز شد.  مدیر کل راه و شهرسازی استان در این

آغاز عملیات احداث بزرگراه ورودی شهر زهک

 عملیات احداث یک کیلومتر بزرگراه در مسیر زهک _عطا محمد با حضور معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان‌محلی آغاز شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت:  با افتتاح بزرگراه محمد آباد_ میلک  در اسفند ‌سال ۹۹ ترافیک سنگینی در ورودی و خروجی شهر زهک ایجاد شد که این اداره کل در راستای تسهیل در ترانزیت و رفت و آمد مردم و جلوگیری از تصادفات به فوریت احداث این یک کیلومتر بزرگراه در حد فاصل زهک_عطامحمد و اتصال به جاده ترانزیت را مورد توجه قرار داد.
وی افزایش ایمنی سفر و ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف احداث بزرگراه زهک به عطا محمد عنوان کرد و افزود: برای احداث بزرگراه مذکور تا یک سال آینده ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر احداث بزرگراه زابل_زهک‌بطول ۲۳ کیلومتر  و با اعتبار ۷۵میلیارد تومان توسط این اداره کل در حال احداث است.
اکبری تاکید کرد : این اداره کل در راستای افزایش ایمنی سفر و همچنین کاهش تصادفات و تلفات انسانی در این استان تمام اهتمام خود را برای بهبود وضعیت راه‌ها از طریق احداث بزرگراه و راه اصلی بکار بسته است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح