کد خبر : 90297
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 19:05

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می‌رسد. حسن مظفری عصر امروز (۲۶ تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به‌صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

آغاز عملیات اجرایی ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه از محل فروش اموال مازاد

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای ساخت ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه اموال مازاد آموزش و پرورش به فروش می‌رسد.

حسن مظفری عصر امروز (۲۶ تیرماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به‌صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک‌های اقماری استان زنجان در قالب عملیات اجرایی احداث ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه، افزود: برای تحقق این امر، نسبت به فروش املاک مازاد تجاری آموزش و پرورش اقدام می‌شود و در حال حاضر بنرهایی برای آگاهی از فروش در محل نصب شده است.

این مسئول ادامه داد: ۶۳ باب مدرسه‌ای که در حال حاضر احداث می‌شود باید در دوران‌ گذشته احداث می‌شد؛ چراکه که شهرک‌های اقماری باید دارای مدرسه می‌شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت، تصریح کرد: در سطح ملی ۱۵ هزار و ۴۰۸ پایگاه اوقات فراغت در حال حاضر فعالیت دارند که برنامه‌های تابستانی برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار کرد: دو ظرفیت قانونی ماده ۱۸ قانون آموزش و پرورش و قانون سازمان ملی مسکن برای احداث مدارس در شهرک‌های اقماری پیش‌بینی‌شده است که در چند سال اخیر قانون آموزش و پرورش مغفول مانده بود.

مسعود بیات‌منش ادامه داد: احداث ۸ مدرسه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود که تفاهم‌نامه اکثر این مدارس منعقد شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح