کد خبر : 133078
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 1:45

آسیب به باغ‌های میوه در البرز

آسیب به باغ‌های میوه در البرز

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به کاهش شدید دما در استان طی چند روز اخیر، گفت: احتمالاً باغ‌های استان به دلیل این کاهش دما و بارش برف آسیب دیده است. محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش باران و برف در البرز، گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق

آسیب به باغ‌های میوه در البرز

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به کاهش شدید دما در استان طی چند روز اخیر، گفت: احتمالاً باغ‌های استان به دلیل این کاهش دما و بارش برف آسیب دیده است.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش باران و برف در البرز، گفت: این بارش‌ها در برخی مناطق تبدیل به برف و کولاک شد و حوادثی را به دنبال داشت.

فلاح‌نژاد افزود: بامداد امروز شنبه ۲۳ اسفند یک اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتسال دسته سومی مورد حمایت شهرداری نوشهر در پیچ سرهنگ جاده چالوس گرفتار بهمن شد که متأسفانه یک نفر در این حادثه جان باخت و ۱۹ نفر هم مصدوم شدند که حال مصدومین مساعد گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت مطابق پیش‌بینی‌هایی که شده بود، دمای هوای بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش داشت به همین دلیل احتمالاً باغ‌های استان خسارت دیده و دچار آسیب شده است.

این مسئول در پایان اعلام کرد: این وضعیت جوی ظهر امروز به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح