کد خبر : 14569
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 19:46

آزادسازی ۴۰۰۰ میلیارد تومان اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

آزادسازی ۴۰۰۰ میلیارد تومان اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

 دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام آزادسازی ۲۰۰ هکتار دیگر در این شهرستان، ارزش اراضی آزادسازی شده در روز جاری را چهار هزار میلیارد تومان عنوان کرد. شاپور صفری که از ابتدای امسال بیشترین آزادسازی اراضی دارای تغییر کاربری غیرمجاز در استان در حوزه قضایی وی بوده گفت: عملیات در بخش مرکزی چهارباغ انجام

آزادسازی ۴۰۰۰ میلیارد تومان اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ

 دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام آزادسازی ۲۰۰ هکتار دیگر در این شهرستان، ارزش اراضی آزادسازی شده در روز جاری را چهار هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

شاپور صفری که از ابتدای امسال بیشترین آزادسازی اراضی دارای تغییر کاربری غیرمجاز در استان در حوزه قضایی وی بوده گفت: عملیات در بخش مرکزی چهارباغ انجام شد و با اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۲۰۰ هکتار آزادسازی شد.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با تاکید بر ادامه مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در این حوزه قضایی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ هکتار آزادسازی شده است و این اقدامات مقابله ای همانطور که قبلا هشدار داده بودیم با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به رصد هوشمند تغییر کاربری های غیرمجاز با سامانه های طراحی شده در استان تشریح کرد: در عملیات امروز پنج مورد بنای در حال ساخت، ۱۰۰ مورد دیوارکشی، پنج مورد استخر، ۴۰ مورد محوطه سازی و ۷۰ مورد دپوی مصالح آزادسازی شد که ارزش مجموع این موارد به بیش از چهار هزار میلیارد تومان می رسد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح