کد خبر : 80912
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 22:05

آرای شورای شهر بوشهر بازشماری می‌شود

آرای شورای شهر بوشهر بازشماری می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر از بازشماری صندوق‌های اخذ آرای شورای عالی‌شهر خبر داد و گفت: درخواست بازشماری آرای شورای شهر بوشهر نیز داده شده است. هوشنگ شریفی در گفت‌وگو با ایسنا از بازشماری صندوق‌های اخذ آرای شورای عالی‌شهر با درخواست برخی کاندیدها خبر داد و اظهار کرد: بازشماری آرای این شهر به پایان

آرای شورای شهر بوشهر بازشماری می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر از بازشماری صندوق‌های اخذ آرای شورای عالی‌شهر خبر داد و گفت: درخواست بازشماری آرای شورای شهر بوشهر نیز داده شده است.

هوشنگ شریفی در گفت‌وگو با ایسنا از بازشماری صندوق‌های اخذ آرای شورای عالی‌شهر با درخواست برخی کاندیدها خبر داد و اظهار کرد: بازشماری آرای این شهر به پایان رسیده است اما تغییری بین افراد منتخب اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: نتایج رسمی بازشماری آرا در چند روز آینده به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر تصریح کرد: باتوجه‌ به اعتراض برخی کاندیداها نسبت به نتایج انتخابات شورای شهر بوشهر، درخواست بازشماری آرای این شهر نیز داده شده است.

شریفی یادآور شد: انتخابات شورای شهر بوشهر در بیشتر نقاط به‌صورت الکترونیک برگزار شده لذا در نتیجه بازشماری بعید است تغییر چشمگیری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات در شهر چغادک و خارگ به تایید نهایی رسیده است، تایید نهایی نتیجه انتخابات شورای شهر عالی‌شهر به زودی اعلام می‌شود و شهر بوشهر نیز پس از رسیدگی به درخواست بازشماری‌ به تایید نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح