کد خبر : 154796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 19:08

آخرین مهلت مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

آخرین مهلت مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

هشتمین و آخرین آزمون از نخستین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «عشق هشتم» ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان شرکت در این آزمون می‌توانند پس از مطالعه کتاب با مراجعه به سایت bookrc.ir در روز تعیین‌شده از ساعت ۹ تا ۲۴ در این آزمون مجازی شرکت کنند. جوایز سه

آخرین مهلت مسابقات کتابخوانی «هشت بهشت»

هشتمین و آخرین آزمون از نخستین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «عشق هشتم» ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان شرکت در این آزمون می‌توانند پس از مطالعه کتاب با مراجعه به سایت bookrc.ir در روز تعیین‌شده از ساعت ۹ تا ۲۴ در این آزمون مجازی شرکت کنند.

جوایز سه میلیون ریالی این دوره از مسابقات به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی تعلق می‌گیرد که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون شده باشند.

دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن طاقچه یک نسخه از کتاب عشق هشتم را تهیه و مطالعه کنند.

این مجموعه مسابقات را معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند.

بنا بر اعلام، دانشجویان علاقه‌مند باید برای ثبت‌نام و شرکت در این مجموعه مسابقات به پایگاه اینترنتی به نشانی bookrc.ir مراجعه کنند.

همچنین آدرس صفحه اینستاگرام https://instagram.com/fjutehran?igshid=8pcq97bys0lu است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح