کد خبر : 155626
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 11:08

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و طلا

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و طلا

هر اونس طلا امروز، ۲۸ فروردین ماه به قیمت یک هزار و ۲۷۹ دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ روزهای گذشته، یک دلار افزایش داشته است. به گزارش ایسنا – منطقه‌ خوزستان، امروز نرخ سکه طرح جدید در بازار اهواز به ۴ میلیون و ۷۶۷ هزار تومان رسید که قیمت

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه و طلا
هر اونس طلا امروز، ۲۸ فروردین ماه به قیمت یک هزار و ۲۷۹ دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ روزهای گذشته، یک دلار افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا – منطقه‌ خوزستان، امروز نرخ سکه طرح جدید در بازار اهواز به ۴ میلیون و ۷۶۷ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روزهای گذشته، ۱۱۲ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.
طبق نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر اهواز، هرعدد نیم‌سکه با قیمت ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان و هر عدد ربع‌‌سکه با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که نیم‌سکه بدون با ۳۵ هزار تومان و ربع‌سکه با ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت در بازار عرضه شدند.
همچنین قیمت هر گرم طلای خام با ۱۳ هزار تومان کاهش قیمت، ۴۳۱ هزار تومان و نرخ متوسط فروش با ۱۶ هزار تومان کاهش قیمت، ۴۷۲ هزار تومان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح