کد خبر : 15476
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 21:47

آتش دوباره در دیّر شعله‌ور شد!

آتش دوباره در دیّر شعله‌ور شد!

آتش سوزی روز گذشته در کردلان  طی دو روز گذشته، ارتفاعات کردلان در شهرستان دشتی استان بوشهر درگیر آتش سوزی شده بود که عصر روز قبل کنترل شد اما شب گذشته مجددا آتش از سمت شهرستان دیّر شعله‌ور شد. گفتنی است روز گذشته نیز گستره آتش در حال پیشروی به سوی شهرستان دیّر و کوه

آتش دوباره در دیّر شعله‌ور شد!
آتش سوزی روز گذشته در کردلان

 طی دو روز گذشته، ارتفاعات کردلان در شهرستان دشتی استان بوشهر درگیر آتش سوزی شده بود که عصر روز قبل کنترل شد اما شب گذشته مجددا آتش از سمت شهرستان دیّر شعله‌ور شد.

گفتنی است روز گذشته نیز گستره آتش در حال پیشروی به سوی شهرستان دیّر و کوه نمک بود که کنترل شد اما متاسفانه چند ساعت بعد و احتمالاً بر اثر وزش باد دوباره در ارتفاعات شهرستان دیّر شعله ور شده است.

هنوز علت و جزئیات این حادثه مشخص نیست اما اینکه طی چند روز متوالی آتش به جان طبیعت جنوب استان بوشهر بیافتد نگران کننده و آسیب زا است چرا که خسارت‌های چنین حوادثی تا مدت ها بر چهره طبیعت کوهستان باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، سهل انگاری و بی توجهی به محیط زیست منطقه و رها کردن آتش روشن دلیل اصلی وقوع حادثه آتش سوزی در کردلان بوده که زمینه ساز بروز حریق در ارتفاعات شهرستان دیّر شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح