کد خبر : 86183
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 23:51

آتشنشانان دراولویت واکسن کرونا قرار بگیرند/ بیش از ۱۶۰۰ حادثه آسانسور در هفته گذشته

آتشنشانان دراولویت واکسن کرونا قرار بگیرند/ بیش از ۱۶۰۰ حادثه آسانسور در هفته گذشته

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران از مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا خواست که آتشنشانان در اولویت‌ واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند . به گزارش ایسنا، ملکی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵۰۰ تن از همکاران به کرونا مبتلا شده‌اند و ۲ -۳ نفر نیز فوت کردند گفت: آتشنشانی جزء معدود سازمان‌هایی است که نه تعطیلی و نه

آتشنشانان دراولویت واکسن کرونا قرار بگیرند/ بیش از ۱۶۰۰ حادثه آسانسور در هفته گذشته

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران از مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا خواست که آتشنشانان در اولویت‌ واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند .

به گزارش ایسنا، ملکی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵۰۰ تن از همکاران به کرونا مبتلا شده‌اند و ۲ -۳ نفر نیز فوت کردند گفت: آتشنشانی جزء معدود سازمان‌هایی است که نه تعطیلی و نه دورکاری داشته و در همه ایام در حال خدمت رسانی است.

به گفته وی، آتش‌نشانان در آلوده‌ترین و سخت‌ترین شرایط فعالیت می کنند و توقع زیادی نیست که در اولویت‌های بالاتری برای واکسناسیون کرونا قرار بگیرند.

ملکی اضافه کرد: علیرغم پیگیری‌ها، هنوز آتشنشانان در اولویت قرار نگرفته‌اند و همه چیز در حد وعده و وعید است.

وی درباره ماموریت‌های آتش‌نشانی در تابستان و همچنین ایام قطعی برق گفت: در تابستان معمولا آمار ماموریت‌ها زیاد می‌شود و امسال هم با توجه به گرما و قطعی برق‌ حوادث بیشتر سده است.

سخنگوی آتشنشانی تهران ادامه داد که در هفته گذشته بیش از ۱۶۰۰ مورد حادثه آسانسور داشتیم و تنها در دو روز دوشنبه و سه شنبه هفته قبل، روزانه بیش از ۵۵۰ مورد حادثه آسانسور گزارش شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح