کد خبر : 39106
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 16:08

آبرسانی به ۸ روستای دشت سراوان تا پایان سال

آبرسانی به ۸ روستای دشت سراوان تا پایان سال

 استاندار سیستان و بلوچستان در سفر یک روزه خود به شهرستان سراوان از ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی جمع آوری آب چاه‌های مجتمع آبرسانی ۳۱ روستایی دشت سراوان بازدید کرد. به گزارش ایسنا- علیرضا قاسمی، مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون

آبرسانی به ۸ روستای دشت سراوان تا پایان سال

 استاندار سیستان و بلوچستان در سفر یک روزه خود به شهرستان سراوان از ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی جمع آوری آب چاه‌های مجتمع آبرسانی ۳۱ روستایی دشت سراوان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا- علیرضا قاسمی، مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در جریان این بازدید گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۶۰ کیلومتر خط انتقال ، ۴۲ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، ایستگاه پمپاژ، مخزن ۱۰۰۰ متر مکعب و حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه  انجام  شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با مجموع عملیات انجام شده پیش بینی می شود تا پایان سال‌جاری ۸ روستای دشت سراوان آبرسانی شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح