کد خبر : 109367
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 23:03

آئین نوروزگاه از روز یکشنبه در ارومیه آغاز می شود

آئین نوروزگاه از روز یکشنبه در ارومیه آغاز می شود

 آیین نوروزگاه در ارومیه از فردا آغاز می شود. به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،همزمان با تعطیلات نوروزی، برنامه نوروزگاه در ارومیه از ۴ تا ٨ فروردین ماه سال جاری در دو مکان مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن و مجتمع تجاری،تفریحی و گردشگری تورک مال برگزار می شود. برگزاری مراسم آیینی، بومی و محلی نوروزی ارومیه،

آئین نوروزگاه از روز یکشنبه در ارومیه آغاز می شود
 آیین نوروزگاه در ارومیه از فردا آغاز می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،همزمان با تعطیلات نوروزی، برنامه نوروزگاه در ارومیه از ۴ تا ٨ فروردین ماه سال جاری در دو مکان مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن و مجتمع تجاری،تفریحی و گردشگری تورک مال برگزار می شود.
برگزاری مراسم آیینی، بومی و محلی نوروزی ارومیه، اجرای بازی های نوروزی قدیمی از جمله سایاچی لار، تکم چی لر، برپایی بایرام سورفاسی، یومورتا سیندیرما، اجرایی موسیقی عاشیقی، بایاتی لار و نقالی از جمله برنامه های نوروزگاه است.
در این نوروزگاه ها همه روزه مسابقه ای با محتوای نوروز برگزار شده و به سه نفر به قید قرعه جایزه داده خواهد شد و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، معرفی و پخت غذاهای سنتی و اجرای نمایش های سنتی از دیگر برنامه های نوروزگاه است.
گفتنی است، کیوسک اطلاع رسانی راهنمای گردشگران نیز در مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری تورک مال راه اندازی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح