کد خبر : 122979
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 22:32

۹ رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری

۹ رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه پیام‌‎نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی‌ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: حدود ۹ رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه‌های پیام نور استان هستند که به‌دلیل وجود مشکلات هنوز این تقاضا پذیرش نشده است. علیرضا آبرود در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آزمون

۹ رشته تحصیلی در انتظار  جذب در دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس دانشگاه پیام‌‎نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی‌ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: حدود ۹ رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه‌های پیام نور استان هستند که به‌دلیل وجود مشکلات هنوز این تقاضا پذیرش نشده است.

علیرضا آبرود در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه آزمون ارشد فراگیر پیام نور در اواخر بهمن‌ماه در کشور برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون برای آخرین بار و با شیوه‌ای متفاوت همراه با اعمال تغییرات برگزار شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش ارشد فراگیر در دانشگاه‌های پیام نور استان ۹۰ نفر بود، افزود: استقبال خوبی از این آزمون صورت گرفت به‌نحوی که بیش از ۸۰ درصد ظرفیت‌ پذیرش و با ثبت‌نام ۸۰ تا ۹۰ نفر در استان تکمیل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی‌ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته‌های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و خاطرنشان کرد: حدود ۹ رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه‌های پیام نور استان هستند که به‌دلیل وجود مشکلات هنوز این تقاضا پذیرش نشده است.

آبرود ادامه داد: به‌عنوان مثال می‌توان به شاخص‌هایی از جمله داشتن استادیار الزاما در رشته مربوطه و در همان واحد آموزشی، تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی و نبود همپوشانی در برخی از رشته‌ها با دیگر دانشگاه‌های استان، به عنوان شروط اصلی اضافه شدن یک رشته جدید در دانشگاه اشاره کرد که با وجود داشتن شرایط کلی، اجازه افزودن رشته جدید در دانشگاه پیام‌نور استان صادر نمی‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ترم‌های تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان با موفقیت و با کیفیت بالا برگزار شده‌اند، یادآور شد: مشکلات زیادی در حوزه مباحث الکترونیک و فناوری اطلاعات وجود داشت که مرتفع شد و حاصل این تلاش‌ها کسب تجربه موفقیت‌آمیز بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح