کد خبر : 209300
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 0:05

کلید حرارتی هیوندا و کاربرد های آن

کلید حرارتی هیوندا و کاربرد های آن

  جریان برق یکی از اصلی ترین نیاز های روزمره انسان ها است و بسیاری از ابزار و تجهیزات که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، به جریان برق وابسته هستند. اما در برخی از مواقع ممکن است در اثر عوامل مختلف، ولتاژ بیش از حد مجاز به دستگاه وارد شود و این کار

 

جریان برق یکی از اصلی ترین نیاز های روزمره انسان ها است و بسیاری از ابزار و تجهیزات که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، به جریان برق وابسته هستند. اما در برخی از مواقع ممکن است در اثر عوامل مختلف، ولتاژ بیش از حد مجاز به دستگاه وارد شود و این کار موجب صدمه دیدن قطعات مختلف به خصوص موتور می گردد. کلید حرارتی هیوندای ابزاری است که برای محافظت از موتور طراحی و تولید شده است و در صورت مواجه با هر جریان خطرناکی، بلافاصله آن را قطع می کند.

با آنکه امروزه شرکت های مختلف به تولید و عرضه انواع کلید های حرارتی به بازار مشغول هستند، اما با این حال محصولات شرکت هیوندای از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید با خرید این محصولات از فروشگاه بزرگ الکترو پاور سالیان سال از آن استفاده کنید. شایان ذکر است که محصولات موجود در این فروشگاه اورجینال بوده و توسط خود کمپانی هیوندای تولید شده اند. از این رو شما می توانید از دوام و عمر مفید بالای آن اطمینان کامل داشته باشید.

معرفی با کلید حرارتی هیوندای و ویژگی های آن

آشنایی با کلید حرارتی

کلید حرارتی که با اسم راه انداز موتور نیز شناخته می شود، یک نوع بریکر یا قطع کننده مدار است. در واقع وظیفه اصلی این کلید محافظت از موتور در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه، می باشد. کلید حرارتی، از قابلیت قطع زیر بار برخوردار بوده و به همین دلیل نیز می تواند مدار موتور را در حین کار قطع یا وصل کند. شایان ذکر است که کلید های حرارتی هیوندای سرعت عمل فوق العاده بالایی داشته و قادر هستند جریان را در کسری از ثانیه قطع یا وصل کنند. از این رو استفاده از کلید های حرارتی کمپانی هیوندای می تواند برای شما مفید تر باشد.

شایان ذکر است که کلید های حرارتی اکثرا بر روی کنداکتور ها تعبیه می شوند تا در صورت وجود هر شرایط غیر عادی جریان را قطع کنند. کنداکتور ها دستگاه هایی هستند که جریان برق را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می دهند. در واقع کلید حرارتی باعث می شود تا این کار به درستی انجام بگیرد و جریان های نا خواسته و پیش بینی نشده به موتور الکتریکی آسیب وارد نکند.

نحوه عملکرد کلید حرارتی هیوندای

کلید های حرارتی، وظیفه حفاظت مغناطیسی و حرارتی را برعهده دارند. بخش حفاظت حرارتی برای حفاظت موتور از اضافه جریان و بخش حفاظت مغناطیسی برای حفاظت موتور الکتریکی در برابر جریان اتصال کوتاه تعبیه شده اند. عملکرد هر یک از این بخش های حفاظتی با یکدگیر متفاوت است.

  • عملکرد حرارتی

هنگامی که جریان فراتر از جریان نامی الکتروموتور به موتور اعمال شود، بخش حفاظت حرارتی این کلید ها فعال می شود. در واقع در داخل کلید حرارتی دو فلز غیر همجنس با ضریب انبساط متفاوت تعبیه شده اند و در هنگامی که جریانی بیش از حد مجاز عبور کند، این دو فلز به هم دیگر نزدیک می شوند. این کار باعث فعال سازی اهرم زیر فلز شده و مدار قطع می شود. به این طریق از ورود جریان بیش از حد مجاز به موتور و آسیب دیدن آن پیشگیری می شود.

  • عملکرد مغناطیسی

عملکرد مغناطیسی برای کلید های حرارتی در هنگام بروز اتصال کوتاه مطرح است. برای برقراری حفاظت مغناطیسی از موتور، در داخل کلید های حرارتی از یک بوبین استفاده می شود. به طوری که در هنگام بروز اتصال کوتاه، در یک لحظه جریان بسیار زیادی از بوبین عبور می کند. این جریان هسته آهنی داخل بوبین را به حرکت در آورده و باعث فعال شدن اهرم می شود.

عملکرد کلید حرارتی هیوندای

مزایا و ویژگی های بی نظیر کلید های حرارتی هیوندای

کلید های حرارتی هیوندای یکی از بهترین و مفید ترین قطعاتی هستند که شما می توانید با هدف حفظ سلامت دستگاه های خود به ویژه جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور آن ها استفاده کنید. در ادامه برخی از مهم ترین مزایا و ویژگی های بی نظیر کلید های حرارتی هیوندای را برای شما ذکر کرده ایم.

  • حفاظت از دستگاه و موتور آن در برابر آسیب
  • کنترل حرارت دستگاه ها
  • افزایش ایمنی کارکنان
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات دستگاه های الکترونیکی
  • مقاومت بسیار بالا
  • طول عمر بالا
  • صرفه جویی در انرژی
  • ساده بودن استفاده از آن
  • کارایی بسیار بالا
  • عملکرد مطلوب
  • قابلیت استفاده به صورت دستی و خودکار
  • و…

شما هم می توانید یک کلید حرارتی هیوندای مناسب را از طریق فروشگاه اینترنتی الکتروپاور تهیه کرده و از مزایا و ویژگی های آن بهره مند شوید.

مزایای کلید حرارتی هیوندای

کاربرد های اصلی کلید حرارتی هیوندای

شما می توانید برای اهداف مختلف و پاسخگویی به نیاز های متعدد از کلید های حرارتی استفاده کنید. اما با این حال کاربرد های اصلی این کلید ها را می توان عوامل زیر دانست.

  • کنترل دما و حرارت
  • جلوگیری از آسیب به تجهیزات
  • حفاظت از ایمنی کارکنان
  • بهبود کارایی تجهیزات الکتریکی
  • افزایش طول عمر تجهیزات الکترونیکی به خصوص موتور

شایان ذکر است در زمینه های کاری مختلف در صنعت الکترونیک، صنعت هواپیما، صنایع گاز و نفت، صنعت خودروسازی، صنایع پزشکی، صنعت برق و الکترونیکی از این کلید ها به وفور استفاده می شود. شما می توانید با توجه به کار خود یک کلید حرارتی هیوندای را از فروشگاه الکتروپاور تهیه کنید.

کاربرد های کلید حرارتی هیوندای

تفاوت کلید حرارتی هیوندای با بیمتال

در واقع کلید حرارتی، کنترل کامل (قطع و وصل کردن) مدار قدرت را در دست دارد در حالی که بیمتال مدار فرمان را تنها قطع می کند. از طرفی دیگر کلید حرارتی در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه از موتور الکتریکی حفاظت می کند. این در حالی است که بیمتال تنها در برابر جریان اضافه بار و داغ شدن موتور عکس العمل نشان می دهد. از این رو می توان گفت کارایی کلید های حرارتی بسیار بیشتر از بیمتال ها است.

شایان ذکر است بیمتال ها نیز در زمینه های مخصوص و منحصر به فردی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آن ها منسوخ نشده است. شما هم بنا به زمینه کاری خود می توانید انواع مختلف از بیمتال ها را از طریق مجموعه الکترو پاور سفارش دهید.

قیمت کلید حرارتی هیوندای

یکی از مهم ترین مسائلی که در خرید کلید های حرارتی مورد توجه افراد قرار می گیرد، قیمت این محصولات است. خوشبختانه کلید های حرارتی هیوندای خوش قیمت هستند و افراد می توانند به راحتی هزینه های تهیه آن ها را بپردازند. اما با این حال نمی توان یک قیمت مشخص و معین را برای خرید آن ها اعلام کرد. چرا که قیمت این محصولات به عوامل مختلف بستگی دارد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • فروشنده محصول
  • وضعیت بازار عرضه و تقاضا
  • مشخصات فنی کلید حرارتی
  • و…

اگر شما هم تمایل دارید تا در کنار خرید یک کلید حرارتی با کیفیت و اورجینال هزینه های مقرون به صرفه ای بابت آن پرداخت کنید، می توانید محصول خود را از فروشگاه الکترو پاور سفارش دهید. چرا که تمام محصولات این مجموعه اورجینال بوده و با کم ترین قیمت برای مشتریان عرضه می شوند.

قیمت و هزینه نهایی تهیه کلید حرارتی هیوندای

راهنمای خرید کلید حرارتی هیوندای

بسیاری از افراد در هنگام خرید کلید حرارتی هیوندای دچار شک و دو دلی می شوند و نمی توانند یک محصول مناسب را برای خود انتخاب کنند. به همین دلیل نیز در ادامه راهنمای خرید کلید حرارتی هیوندای را به طور کامل برای شما توضیح داده ایم. این نکات عبارت اند از:

  • خرید از فروشگاه های معتبر و نام آشنا
  • استعلام قیمت محصول مد نظر از چند فروشگاه معتبر
  • بررسی مشخصات فنی کلید های حرارتی هیوندای
  • توجه به مشخصات کلید ها و تطابق آن با نیاز هایی که دارید

بی شک با رعایت نکات گفته شده، یک محصول مناسب و متناسب با نیازتان را خریداری کرده و هزینه مقرون به صرفه ای را بابت آن پرداخت خواهید کرد. تنها کافی است که در هنگام خرید کلید حرارتی کمی دقت و حوصله به خرج دهید. توجه داشته باشید که کمک گرفتن از افرادی که دارای اطلاعات کافی در مورد کلید های حرارتی هستند، به صورت چشم گیری کیفیت خرید شما را افزایش می دهد.

راهنمای کامل انتخاب و خرید کلید حرارتی هیوندای مناسب

سخن پایانی

کلید های حرارتی یکی از ابزار و تجهیزات بسیار مهم و کاربردی هستند که از آسیب دیدن موتور ها و خرابی آن ها جلوگیری می کنند. از این رو در صنعت بسیار محبوب بوده و در محیط های کارگاهی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. هر شخصی بسته به زمینه کاری که دارد می تواند به خرید و استفاده از کلید های حرارتی احتیاج پیدا کند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم که کلید حرارتی هیوندای را برای رفع نیاز های خود خریداری کنید.

این کلید ها علاوه بر برخورداری از ویژگی و مزایای بسیار زیاد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برای تهیه کلید حرارتی هیوندای تنها کافی است که وارد فروشگاه اینترنتی مجموعه الکترو پاور شده و در بین انواع و اقسام کلید های حرارتی، محصول مد نظر خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشتان برایتان ارسال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پریفرم

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

واچ تایم یوتیوب

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح