کد خبر : 35074
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 14:55

واشنگتن تلاش‌ها برای تحقق صلح در یمن را ازسرگرفت

واشنگتن تلاش‌ها برای تحقق صلح در یمن را ازسرگرفت

فرستاده ویژه آمریکا به یمن تحرکات خود را برای پیشبرد صلح در یمن ازسرگرفت.  به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تیم لیندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا به یمن دور جدیدی از سفر خود به منطقه را از اردن آغاز کرده و طی آن به تعدادی از کشورهای منطقه سفر می‌کند.

واشنگتن تلاش‌ها برای تحقق صلح در یمن را ازسرگرفت

فرستاده ویژه آمریکا به یمن تحرکات خود را برای پیشبرد صلح در یمن ازسرگرفت.

 به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تیم لیندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا به یمن دور جدیدی از سفر خود به منطقه را از اردن آغاز کرده و طی آن به تعدادی از کشورهای منطقه سفر می‌کند.

وی همچنین با اعضای دولت مستعفی یمن، نمایندگان جامعه مدنی، مسئولان ارشد منطقه‌ای، مقامات سازمان ملل و شرکای بین المللی دیگر دیدار خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تلاش‌های لیندرکینگ بر ارائه کمک فوری به مردم یمن و پیشبرد روند صلح فراگیر با رهبری سازمان ملل متمرکز است. وی به دعوت خود برای حل دائم بحران سوخت از جمله پایان محدودیت‌های اعمال شده بر واردات فرآورده‌های نفتی ادامه می‌دهد.

این وزارتخانه اعلام کرد: وی در دیدار با شرکای بین المللی درباره پیامدهای ادامه حمله حوثی‌ها به استان مأرب گفتگو خواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح