کد خبر : 113157
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:46

در زمینه نگارش کتب “دفاع مقدس” دیر عمل کردیم

در زمینه نگارش کتب “دفاع مقدس” دیر عمل کردیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر تسریع در نگارش کتب دفاع مقدس گفت: متاسفانه در این زمینه دیر عمل کردیم و سرعت کار باید بیشتر شود. سردار ناصر باباخانی در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب “تنها گریه کن” که امروز (۳۰ آبان) بصورت همزمان

در زمینه نگارش کتب "دفاع مقدس" دیر عمل کردیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر تسریع در نگارش کتب دفاع مقدس گفت: متاسفانه در این زمینه دیر عمل کردیم و سرعت کار باید بیشتر شود.

سردار ناصر باباخانی در آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب “تنها گریه کن” که امروز (۳۰ آبان) بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به تقریظ مقام معظم رهبری بر ۵۷ عنوان کتاب گفت: یکی از همین کتاب های ارزشمند کتاب فرنگیس شیرزن کرمانشاهی است که در زمان جنگ تحمیلی جانانه دو نیروی دشمن را به تنهایی به اسارت گرفت.

وی افزود: کتاب “تنها گریه کن” نیز روایت شیرزن دیگری است که جوان خود را در راه انقلاب و ارزش های اسلام و دفاع از این آب و خاک فدا کرده است.

باباخانی گفت: مادران شهدا جایگاه والایی دارند، چرا که اینها هستند که قهرمانان دفاع مقدس را در دامان خود پرورش داده اند.

این مسئول با قدردانی از نویسنده این کتاب گفت: نویسندگان دفاع مقدس که راویان حقایق جنگ تحمیلی هستند باید گرامی داشته شوند، زیرا اینها هستند که این فداکاری ها را به نسل آینده منتقل می کنند.

باباخانی گفت: کتاب مهم ترین ابزار ترویج فرهنگ و بویژه فرهنگ ایثار و شهدات است و در کشور سالانه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه شهید و شهادت به چاپ می رسد که بنیاد حفظ آثار و نقش ارزش های دفاع مقدس نقش مهمی در این زمینه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم نگارش هرچه بیشتر کتاب های دفاع مقدس، گفت: مادران شهدا، رزمندگان، فرماندهان و در مجموع تمام مردمی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند گنجینه هایی هستند که باید گفته های آنها حفظ و به نسل آینده منتقل شود و این مهم بر عهده نویسندگان است.

وی افزود: متاسفانه در زمینه نگارش کتب دفاع مقدس دیر عمل کردیم و باید سرعت کار در این زمینه بیشتر شود، چرا که این تاریخ یک ملت است که باید از آن حراست و حفاظت کرده و آن را برای نسل های آینده به یادگار گذاشت.

باباخانی تاکید کرد: نه تنها دوران دفاع مقدس بلکه فداکاری و ایستادگی رزمندگان در سالهای پس از دفاع مقدس هم باید به رشته تحریر درآید.

وی افزود: همین که رزمندگان ما با قایقی کوچک مقابل ناو بزرگ دشمن ایستادگی کرده و آن را به عقب میرانند نشان دهنده زنده بودن روحیه ایثار و شهادت در جوانان امروز است که باید به نسل های آینده منتقل شود.

دشمن از ترویج “تفکر بسیجی” در میان جوانان امروز هراس دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج نیروی مقتدر، مقاوم و همیشه در صحنه بوده که همواره جان نثار انقلاب و مردم ایران است.

وی افزود: این فرهنگ و تفکر بسیجی است که آن را همواره در صحنه نگه داشته و دشمن هم از همین هراس دارد که این تفکر در میان مردم و بویژه جوانان نشر پیدا کند.

باباخانی گفت: این تفکر بود که موجب هشت سال ایستادگی ملت ایران در مقابل متجاوزان شد و خوشبختانه به برکت خون شهدا امروز هم شاهد ترویج این تفکر در میان جوانان و نوجوانان هستیم و نمونه بارز اخیر آن فداکاری نوجوان ایذه ای “علی لدنی” است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح