کد خبر : 205091
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آبان 1401 - 17:16

دانلود زیرنویس فیلم There There 2022- بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم There There 2022- بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم There There 2022 شنیدن واکنش‌ها به فیلم «آنجا آنجا» به کارگردانی اندرو بوژالسکی از زبان افرادی که از پس‌زمینه فیلم‌برداری آن اطلاعی ندارند، جالب خواهد بود. پس‌زمینه، انتخاب‌های بصری اغلب شگفت‌انگیز و به ظاهر بی‌انگیزه‌ای را که انجام می‌شود، به تصویر می‌کشد، که همگی فضایی ناهنجار و آرام را ایجاد می‌کنند. اما

دانلود زیرنویس فیلم There There 2022 شنیدن واکنش‌ها به فیلم «آنجا آنجا» به کارگردانی اندرو بوژالسکی از زبان افرادی که از پس‌زمینه فیلم‌برداری آن اطلاعی ندارند، جالب خواهد بود. پس‌زمینه، انتخاب‌های بصری اغلب شگفت‌انگیز و به ظاهر بی‌انگیزه‌ای را که انجام می‌شود، به تصویر می‌کشد، که همگی فضایی ناهنجار و آرام را ایجاد می‌کنند. اما بدون زمینه زمینه، مردم چگونه از این تجربه عجیب تقریباً مسطح درک خواهند کرد؟ بوژالسکی با «آنجا وجود دارد» واقعاً به ریشه‌های مومبلکور خود باز نمی‌گردد، اگرچه من نظراتی در این زمینه شنیده‌ام. فیلم DIY lo-fi است، اما مفهوم بالایی نیز دارد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم There There 2022- بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم There There 2022 «آنجا» که در اوج همه‌گیری، زمانی که محدودیت‌ها سخت‌گیرانه‌تر بود، فیلم‌برداری شد، از شش صحنه دو شخصیتی تشکیل شده است که با میان‌آهنگ‌های موسیقی قطع می‌شود و جان ناچز در محیط‌های مختلف خانگی (یک گاراژ، یک راه پله) روی صفحه اجرا می‌کند. ، آشپزخانه). هفت بازیگر – لیلی تیلور، لنی جیمز، آنی لاگانگا، آوی نش، جیسون شوارتزمن، روی ناتانسون و مالی گوردون – به طور جداگانه فیلمبرداری شدند (و توسط ماتیاس گرونسکی فیلمبردار از راه دور با آیفون فیلمبرداری شدند). هیچ کس همزمان در یک مکان نبود. در هر لحظه، فقط یک نفر روی صفحه نمایش وجود دارد. دوربین هرگز حرکت نمی کند. این فرآیند غیرمعمول گاهی جالب است، اما گاهی اوقات نه، و با پیشرفت از بین می رود.

دانلود زیرنویس فیلم آنجا آنجا ۲۰۲۲ در صحنه اول، شخصیت‌های ناشناس لیلی تیلور و لنی جیمز در رختخواب دراز می‌کشند و پس از یک وصلت، خوشحال شده‌اند. او ابراز تمایل می کند که دوباره او را ببیند. او از گشاده رویی او ناراضی است، اگرچه او هم خوش گذرانده است. ناگهان او در مورد قاتلان زنجیره ای صحبت می کند و او از خود می پرسد که چه اتفاقی برای آن رخ داده است. در صحنه بعدی، تیلور در یک کافه با اسپانسر AA خود (LaGanga) نشسته است، که با عصبانیت و ناباوری به گوش تیلور در مورد اعتقادات New Age-y حامی سابق خود می پردازد. مانند یک مسابقه رله، در صحنه بعدی، لاگانگا با معلم انگلیسی دبیرستان پسرش، مولی گوردون غرق شده (که به نظر می رسد خودش به سختی از دبیرستان خارج شده است) ملاقات می کند. پسر لاگانگا دختران را در کلاس مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، فیلم‌های بی‌پرده می‌گیرد و می‌خواهد بداند چرا معلم کنترل کلاس را از دست داده است. صحنه با خصومت متقابل ترقه می خورد و نقطه اوج «آنجا» است. این یک تقابل عاطفی بین نسلی است.

زیرنویس فیلم There There 2022- بلو سابتایتل

زیرنویس There There 2022 در صحنه بعدی، یک وکیل (شوارتزمن) با موکلش (نش)، توسعه‌دهنده‌ای که پلتفرمش برای میزبانی پورن (شامل احتمالاً ویدیوهای پسر لاگانگا) زیر آتش است، مشورت می‌کند. صحنه بعدی وکیل بی خواب را نشان می دهد که توسط ظاهری از آن سوی قبر “بازدید” می شود، و در صحنه آخر، مولی گوردون در یک بار مست می شود و با تکبروی نش و لنی جیمز روبرو می شود.

این توهم که این شخصیت ها در یک زمان در یک فضا هستند هرگز تحقق نمی یابد (و شاید هم قرار نیست). و این ایده که ما به غلاف‌های کوچکی جدا شده‌ایم، حتی زمانی که واقعاً در حضور یکدیگر هستیم، روی میز است، اما به روش‌های جالبی بررسی نشده است. محدودیت‌های تحمیل‌شده برای فیلم‌برداری منجر به صحنه‌هایی می‌شود که مانند نسخه‌ای عجیب و غریب از صحبت دو نفر هستند. شبیه دیالوگ به نظر می رسد اما چیزی کاملاً درست نیست. هوا مرده و صاف است. فیلم‌های دیگری نیز در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ فیلم‌برداری شده‌اند، آزمایش‌هایی به شکلی که همه‌گیری وجود دارد، حتی اگر فقط به عنوان یک تهدید ناگفته باشد. “درون” بو برنهام و “Bad Luck Banging or Loony Porn” رادو جود با نوعی خطر عصبی و اضطراب می درخشند، این احساس که بشریت به نوعی به لبه پرتگاه رسیده است. «آنجا» حتی به عنوان یک تمرین فکری یا هنری جان نمی گیرد.

زیرنویس There There 2022- بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم آنجا آنجا ۲۰۲۲ منزوی کردن هر فرد روی پرده، در حالی که تلاش برای ایجاد توهم با هم بودن، و در عین حال اذعان به ورطه بین شخصیت‌ها، می‌تواند به عنوان استعاره مناسبی از زندگی مدرن و همه اینها، به ویژه با انزوای تحمیلی این همه‌گیری دیده شود. شاید «آنجا» اگر در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ اکران می‌شد، طنین بیشتری داشت. ممکن بود از آن به عنوان نمونه‌ای شجاع برای ادامه کار هنری یاد شود، حتی اگر نتوانیم در حین انجام آن با هم باشیم. آیا عنوان “آنجا آنجا” به معنای تکرار اظهار نظر تسلی دهنده ای است که به کودکان گریان داده شده است؟ یا این توصیفی از ساخت نماهای کلوزآپ به کلوزآپ است که بر اثر جداسازی تحمیل شده است؟ شاید. با این حال نمی‌توانستم به جمله معروف گرترود استاین فکر نکنم: «آنجا وجود ندارد».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح