کد خبر : 207791
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 21:05

دانلود زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 زیرنویس فیلم استخر بی نهایت یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی براندون کراننبرگ است. این یک محصول مشترک بین المللی با بازی الکساندر اسکارسگارد، میا گوت و کلئوپاترا کلمن است. این فیلم داستان یک نویسنده مبارز را روایت می کند که در تعطیلات

دانلود زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 زیرنویس فیلم استخر بی نهایت یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی براندون کراننبرگ است. این یک محصول مشترک بین المللی با بازی الکساندر اسکارسگارد، میا گوت و کلئوپاترا کلمن است. این فیلم داستان یک نویسنده مبارز را روایت می کند که در تعطیلات با زنی غریبه آشنا می شود و به زودی رازهای تاریکی را در خارج از استراحتگاه کشف می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 جیمز فاستر، رمان‌نویس و همسرش ام، زمانی را در استراحتگاهی در لاتوکا، کشوری ساحلی که در حال برگزاری جشنواره‌ای محلی است، می‌گذرانند. این زوج اصطکاک بین فردی را تجربه می کنند که زمانی تشدید می شود که جیمز با یکی از طرفدارانش به نام گابی ملاقات می کند، که تنها کتابش که تا به امروز منتشر شده تحت تأثیر قرار می گیرد و او آنها را دعوت می کند تا زمانی را با او و همسرش آلبان بگذرانند. این چهار نفر شام می‌خورند و تصمیم می‌گیرند روز بعد را با رانندگی در حومه شهر بگذرانند، اگرچه به آنها هشدار داده شده است که گردشگران باید همیشه در محوطه استراحتگاه بمانند. در یک ساحل، جیمز برای ادرار کردن پشت یک درخت می رود که گابی به طور غیر منتظره او را می گیرد و به او دست می دهد. پس از یک روز طولانی آفتاب گرفتن و پخت و پز، گردشگران در حالت مستی به هتل خود بازگشتند و جیمز به طور تصادفی با یک مرد محلی برخورد می کند و او را می کشد. گابی اصرار دارد که آنها نمی توانند با پلیس تماس بگیرند، زیرا کشور فاسد است و آنها در امان نخواهند بود.

روز بعد، جیمز دستگیر می شود و به او می گویند که مجازات جرم او این است که می تواند توسط پسر اول مرد مرده کشته شود. این کشور دارای یک سیستم قضایی منحصر به فرد است که در آن می توان مجرمان را شبیه سازی کرد و در صورت توان مالی، آن نسخه تکراری را به جای خود کشت. همسر جیمز ثروتمند است و او هزینه ای را می پردازد تا یک دو نفر در مقابل چشمانش کشته شود. Em از کل ماجرا وحشت زده می شود و می خواهد فوراً آنجا را ترک کند، اما جیمز از تماشای قتل عصبانی شده و می خواهد بماند. او گذرنامه خود را پنهان می کند و ادعا می کند که گذرنامه گم شده است و او را تشویق می کند که به آمریکا برگردد.

دانلود زیرنویس فیلم استخر بی نهایت ۲۰۲۳ او اقامت خود را یک هفته تمدید می کند و دوباره با گابی و آلبان روبرو می شود که او را با گروه کوچکی از گردشگران غربی آشنا می کنند که همگی به جرم جنایات سنگین در کشور محلی محکوم شده اند و در مقابل چشمانشان دو نفر کشته شده اند. این افراد سالانه به استراحتگاه بازمی‌گردند، مرتکب جنایات فجیعی می‌شوند و برای تماشای سلاخی دو نفره خود پول می‌دهند. طی چند روز آینده، آنها جیمز را تشویق می‌کنند تا به یک جنایتکار آزاده تبدیل شود، و او را تشویق می‌کنند تا مردم محلی را بکشد، در عیاشی‌های مستی شرکت کند و تا آنجا که می‌خواهد با کارکنان توچال توهین کند.

زیرنویس فیلم Infinity Pool 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Infinity Pool 2023 جیمز یک شب تحت تعرض قرار می گیرد، زمانی که فریب داده می شود تا کلونی از خودش را که به او گفته می شود در واقع کارآگاه پلیسی است که در ابتدا او را دستگیر کرده است، وحشیانه کند. در یک لحظه شفافیت و وحشت، جیمز پاسپورت مخفی خود را پس می گیرد و سعی می کند فرار کند، اما گروه توریستی با او برخورد کرده و او را از اتوبوسی که او را به فرودگاه می برد، می ربایند. گابی فاش می‌کند که فکر می‌کند او رقت‌انگیز است و او و دیگران از او برای سرگرمی سوءاستفاده می‌کنند، به این امید که او را به یک توریست قاتل تبدیل کنند. او قبول نمی کند و در مبارزه با گابی، در حالی که به بیابان نزدیک فرار می کند، از ناحیه پا هدف گلوله قرار می گیرد.

پس از ساعت‌ها سرگردانی با شلیک گلوله‌اش، او در مزرعه‌ای سقوط می‌کند، جایی که خانواده‌ای محلی او را برای بهبودی می‌برند. او یک سری توهمات را از حالت مصرف مواد مخدر و فرسوده اش تجربه می کند، اما زمانی که سرانجام قدرت خود را به دست آورد، بار دیگر با گروه گابی مواجه می شود که به او می گویند که باید یک نسخه از خودش را بکشد تا در نهایت تغییر شکلش کامل شود. او ابتدا امتناع می کند، اما کلون سعی می کند او را بکشد، بنابراین جیمز او را تا حد مرگ کتک می زند. به عنوان پاداش، گابی سینه برهنه خود را در معرض دید جیمز قرار می دهد و او را به شیر دادن دعوت می کند.

زیرنویس فیلم استخر بی نهایت ۲۰۲۳ روز بعد، همه آنها به آمریکا برمی گردند و سایر گردشگران به طور معمول در مورد کارهای آینده صحبت می کنند در حالی که جیمز به وضوح از وقایع چند روز گذشته متزلزل شده است. در حالی که در فرودگاه منتظر است، تصمیم می گیرد به جای آن بماند و در فصل باران های موسمی به تنهایی در استراحتگاه بسته می نشیند.

زیرنویس Infinity Pool 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس استخر بی نهایت ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۳۲ نقد، با میانگین امتیاز ۷.۲ از ۱۰، ۸۷ درصد محبوبیت دارد. اجماع انتقادی این سایت چنین می‌گوید: «آب‌های متلاطم حتی برای شناگران قوی، استخر بی‌نهایت یک خلوت فراگیر احشایی از انحراف کروننبرگی را برای کسانی که می‌خواهند از چیزهای مختلف تجاری فرار کنند، فراهم می‌کند». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۳۵ منتقد، میانگین وزنی ۷۲ از ۱۰۰ را دارد که نشان‌دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگران شرکت‌کننده در نظرسنجی CinemaScore به فیلم نمره متوسط «C–» را در مقیاس A+ تا F دادند، در حالی که آن‌هایی که توسط PostTrak شرکت کردند، ۵۲ درصد امتیاز مثبت به آن دادند و ۲۸ درصد گفتند که قطعا آن را توصیه می‌کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح