کد خبر : 209351
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 12:23

خرید عمده کنار سالنی سلطنتی

خرید عمده کنار سالنی سلطنتی

یکی از پرکاربردترین وسایل در طراحی دکوراسیون یک مکان، انواع کنار سالنی سلطنتی است. در صورتی که به سبک های سلطنتی و کلاسیک علاقه دارید، این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. گروه طراحی و تولیدی مادیا، فعال در زمینه طراحی دکوراسیون محیط، پیشنهاد می کند که اگر می خواهید فضای اطرافتان را زیبا

خرید عمده کنار سالنی سلطنتی

یکی از پرکاربردترین وسایل در طراحی دکوراسیون یک مکان، انواع کنار سالنی سلطنتی است. در صورتی که به سبک های سلطنتی و کلاسیک علاقه دارید، این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود. گروه طراحی و تولیدی مادیا، فعال در زمینه طراحی دکوراسیون محیط، پیشنهاد می کند که اگر می خواهید فضای اطرافتان را زیبا و چشم نواز کنید، از آباژور کنار سالنی سلطنتی استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این محصول آشنا کنیم.

خرید آباژور کنار سالنی سلطنتی

استفاده از آباژور کنار سالنی سلطنتی، انتخابی هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون محیط مورد نظر شماست. در گذشته این محصول تنها با لامپ های آفتابی و پر مصرف به بازار عرضه می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن متریال مختلف، آباژور کنار سالنی سلطنتی با انواع لامپ ها طراحی و تولید می شود.

فناوری های به کار رفته در این محصول، لامپ های هالوژن، ال ای دی و فلورسنت می باشد. نوری که از این آباژور ها ساطع می شود، فضایی دلنشین و جذاب را به وجود خواهد آورد.

قیمت میز کنار سالنی سلطنتی

مدل های قدیمی میز کنار سالنی سلطنتی عمدتا از جنس چوب و فلز می باشد. این در حالیست که کنار سالنی های چوبی یا فلزی معایب زیادی دارند.

از جمله معایب این محصول می توان به وزن بسیار بالا و حمل و نقل دشوار آنها اشاره کرد. ضمن اینکه آباژور کنار سالنی سلطنتی در دراز مدت، دچار تغییر رنگ نیز خواهد شد.

امروزه با روی کار آمدن سبک های جدید طراحی و متریال مورد استفاده، مدل های دیگری از این محصول مورد استقبال قرار گرفته است.

میز کنار سالنی سلطنتی با جنس خاصی که دارد، توانسته جایگزین مناسبی برای مدل های قدیمی این محصول باشد.

کنار سالنی سلطنتی فایبرگلاس با وزن بسیار سبک و طراحی خاصی که دارد، زیبایی محیط اطراف را چندین برابر خواهد کرد.

انواع مدل های کنار سالنی سلطنتی

خرید عمده کنار سالنی سلطنتی

آباژور کنار سالنی در طرح ها و ابعاد متنوعی طراحی و تولید می شود. شما می توانید متناسب با سبک دکوراسیون و فضایی که در اختیار دارید، بهترین مدل را خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید مطمئن تر، از افراد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. گروه تولیدی مادیا، تولید کننده انواع محصولات فایبرگلاس، با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد، بهترین مدل کنار سالنی سلطنتی را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

از مدل های متنوع این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع آباژور کنار سالنی فایبرگلاس پایه بلند
  • آباژور کنار سالنی پایه کوتاه
  • میز کنار سالنی طرح پتینه
  • کنار سالنی سلطنتی طلایی، نقره ای و طرح چوب
  • آباژور با کلاهک و چراغ مدرن
  • و…

نکات مهم خرید کنار سالنی سلطنتی

کنار سالنی سلطنتی فایبرگلاس

هدفتان از خرید این محصول چیست؟

اولین نکته ای که در زمان خرید کنار سالنی فایبرگلاس باید در نظر داشته باشید، این است که هدفتان از خرید این محصول چیست؟ شما می توانید به سادگی آباژور و کنار سالنی ها را در خانه، ویلا، باغ، تالار و … استفاده کنید.

اگر این محصول را برای محیط بیرون می خواهید، خرید مدل های پایه بلند بهترین گزینه خواهد بود.

رنگ آن را به دقت انتخاب کنید

همانطور که گفتیم، آباژور ها و میزهای کنار سالنی در رنگ های متنوعی تولید می شوند. برای انتخاب رنگ مناسب، بهتر است به رنگ های به کار رفته در دکوراسیون مکان مورد نظرتان توجه کنید.

ضمن اینکه کارشناسان گروه مادیا در این راستا نیز به شما کمک خواهند کرد. از ویژگی های منحصر به فرد فایبرگلاس می توان به قابلیت رنگ پذیری بالای آن اشاره کرد. بگونه ای که تمام محصولات از جنس فایبرگلاس مثل آینه و کنسول، مجسمه و … را می توان در رنگ های متنوعی تولید کرد.

قیمت میز کنار سالنی سلطنتی

مشاهده نمونه کارهای تولید کننده

یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان خرید کنار سالنی سلطنتی در نظر داشته باشید، نمونه کارهای تولید شده توسط فروشنده است. کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت این محصولات با کیفیت و قیمت آنها ارتباط مستقیم دارد. شما می توانید نمونه های با کیفیت این محصول را در اینجا مشاهده کنید.

خرید با قیمت عمده

در حال حاضر تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. اما سبک طراحی، متریال به کار رفته در تولید و قیمت از نکاتی است که این تولیدکننده ها را از یکدیگر متمایز می کند. زمانی که با قیمت عمده برای خرید اقدام می کنید، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در نتیجه با صرف هزینه کمتر، دکوراسیون محیط اطرافتان را زیباتر خواهید کرد.

گروه مجسمه سازی مادیا، با سال ها تجربه و تخصص در این زمینه، بهترین کنار سالنی های سلطنتی را به قیمت عمده به شما عرضه خواهد کرد.

ویژگی میز کنار سالنی سلطنتی فایبرگلاس چیست؟

انواع مدل های کنار سالنی سلطنتی

در حال حاضر خرید آباژور و کنار سالنی فایبرگلاس بهترین پیشنهاد برای تغییر دکوراسیون می باشد. از ویژگی ها و مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آباژور کنار سالنی سلطنتی ضد آب است؛ به همین دلیل می توان از آن حتی در محیط های روباز نیز استفاده کرد.
  • تنوع بالایی در سایز و رنگ دارد؛ به طوری که شما می توانید متناسب با فضای مورد نظرتان آن را خریداری کنید.
  • قیمت مقرون به صرفه و مناسب؛ کنار سالنی های چوبی و فلزی قیمت بسیار بالایی دارند. در حالی که شما می توانید با صرف هزینه معقول، زیبایی محیط اطرافتان را چند برابر کنید.
  • وزن بسیار سبک این محصول سبب شده است تا به راحتی قابل حمل باشد.
  • مقاوم در برابر سرما، گرما، نور خورشید و رطوبت.
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار.
  • طول عمر و ماندگاری بسیار بالا.
  • قابل شستشو بدون احتمال زنگ زدگی یا تغییر رنگ.

در آخر

در این مطلب به معرفی آباژور و کنار سالنی سلطنتی فایبرگلاس پرداختیم. شما می توانید با خرید این محصول منحصر به فرد و با تنوع رنگی بالا، تجربه جذابی داشته باشید. ضمن اینکه با هزینه کم، یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب نیز خریداری کرده اید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید با قیمت عمده می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۱۳۴۰۰۶ تماس گرفته از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح