کد خبر : 182913
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 18:24

امروز آخرین مهلت ویرایش درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی

امروز آخرین مهلت ویرایش درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی

مهلت ویرایش و رفع نقص مدارک درخواست ها برای انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز پایان می یابد. به گزارش ایسنا، با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها یادانشکده های علوم پزشکی در خصوص عدم ثبت اطلاعات و مستندات

امروز آخرین مهلت ویرایش درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی

مهلت ویرایش و رفع نقص مدارک درخواست ها برای انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها یادانشکده های علوم پزشکی در خصوص عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه نقل و انتقال و مهمانی، سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مجدد فعال شده بود.

بر این اساس متقاضیان تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر فرصت داشتند نسبت به ثبت نام در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

همچنین سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمانی فعال شد و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام شود.

پیش از این، مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم، از روز دوشنبه ۳ آبان ماه آغاز شد و تا پنج شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت.

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۶ آذرماه شروع شده بود و تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰  ادامه داشت.

بازه زمانی شنبه ۲۰ آذرماه تا امروز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ به منظور ایجاد فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء اعلام شده است.

همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش نقایص توسط دانشجو از یکشنبه ۵ دی ماه آغاز می شود و تا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح