کد خبر : 79125
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 23:24

یک نیکوکار قمی، حامی ۳۷۵ فرزند یتیم شد

یک نیکوکار قمی، حامی ۳۷۵ فرزند یتیم شد

ایسنا/قم یک حامی نیکوکار برکت زندگی‌اش را اضافه شدن ۳۷۵ فرزند محسنین به پنج یتیم قبلی خود می‌داند. سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، با قدردانی از مردم نیکوکار، حامیان اکرام ایتام و محسنین و خیران گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین

یک نیکوکار قمی، حامی 375 فرزند یتیم شد

ایسنا/قم یک حامی نیکوکار برکت زندگی‌اش را اضافه شدن ۳۷۵ فرزند محسنین به پنج یتیم قبلی خود می‌داند.

سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، با قدردانی از مردم نیکوکار، حامیان اکرام ایتام و محسنین و خیران گفت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین که در گذشته حامی پنج فرزند تحت حمایت این نهاد بوده است در اقدامی خداپسند برای حمایت از ۳۷۵ فرزند دیگر از خانواده‌های محسنین تحت حمایت نیز اعلام آمادگی کرده است.
وی اضافه کرد: این حامی نیکوکار با ثبت‌نام فرم حامیان اکرام ایتام و محسنین تعهد کرده است ماهانه ۲۵ میلیون تومان برای این فرزندان نیز واریز کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم بابیان اینکه این خیّر در سال‌های گذشته هم این نهاد را در کمک به ایتام و محرومان یاری کرده است تصریح کرد: یکی از اقدامات ویژه این فرد نیکوکار، کمک ۱۲۰ میلیون تومانی وی برای خانه دار شدن یک خانوار عائله‌مند قبل از عید نوروز امسال بود.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح