کد خبر : 22272
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 1:56

یزد در وضعیت هشدار کرونا

یزد در وضعیت هشدار کرونا

ایسنا/یزد جانشین ستاد استانی کرونا در یزد وضعیت یزد را در مرحله هشدار اعلام و شهرستان‌های مهریز، خاتم و تفت را با وضعیت نارنجی عنوان کرده است. «احمد ترحمی» جانشین ستاد استانی کرونا در یزد با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام به صدا درآمدن آژیر خطر در یزد را هشدار داد. وی در

یزد در وضعیت هشدار کرونا

ایسنا/یزد جانشین ستاد استانی کرونا در یزد وضعیت یزد را در مرحله هشدار اعلام و شهرستان‌های مهریز، خاتم و تفت را با وضعیت نارنجی عنوان کرده است.

«احمد ترحمی» جانشین ستاد استانی کرونا در یزد با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام به صدا درآمدن آژیر خطر در یزد را هشدار داد.

وی در این پیام مجازی با بیان این که ایران در آستانه موج چهارم کروناست، اعلام کرده است که ۱۱۹ شهر نارنجی و ۴۶ شهر قرمز هستند.

وی که یزد را در مرحله هشدار اعلام کرده است، شهرستان‌های خاتم، مهریز و تفت را با رنگ بندی نارنجی و سایر شهرستان‌های یزد را با رنگ بندی زرد عنوان کرده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح