کد خبر : 109472
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 23:10

گاز زغال، مسافران مراغه‌ای را در کاشان راهی بیمارستان کرد

گاز زغال، مسافران مراغه‌ای را در کاشان راهی بیمارستان کرد

ایسنا/اصفهان رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: نخستین حادثه نوروزی با مسمومیت سه نفر از گردشگران مراغه ای در این شهرستان ثبت شد. حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بنا به تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵، گردشگران نوروزی ساکن در بلوار تابنده این شهر، به علت استفاده نادرست از زغال نیم‌سوخته درون

ایسنا/اصفهان رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: نخستین حادثه نوروزی با مسمومیت سه نفر از گردشگران مراغه ای در این شهرستان ثبت شد.

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بنا به تماس تلفنی با سامانه ۱۱۵، گردشگران نوروزی ساکن در بلوار تابنده این شهر، به علت استفاده نادرست از زغال نیم‌سوخته درون چادر مسافرتی، دچار گازگرفتگی شدند.

وی افزود: یکی از اعضای این خانواده مراغه‌ای که بیرون چادر بود، متوجه سرگیجه و بی حالی غیرطبیعی افراد درون چادر شده و در تماس با اورژانس درخواست کمک کرده بود.

وی تصریح کرد: آسیب دیدگان این حادثه توسط ماموران مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ کاشان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس کاشان گفت: با هدف رفاه شهروندان و گردشگران در تعطیلات نوروزی، ۲۰ مرکز درمانی،۱۳ پایگاه جاده ای و  هفت پایگاه شهری با حضور ۱۵۰ نفر نیروی فوریت های پزشکی در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در بخش اورژانس فعال خواهند بود.

ریاحی افزود: آماده باش ۴۰ آمبولانس فعال، ۲۰ آمبولانس مجهز به تله کاردیولوژی، دو موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز پایش مراقبتهای درمانی ۲۴ ساعته (mcmc) از جمله خدمات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح