کد خبر : 108116
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 21:30

کشف ۳۶۷ کیلوگرم تریاک در فارس

کشف ۳۶۷ کیلوگرم تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شیراز و داراب، ۳۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد . به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در شیراز و داراب، ۳۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند .

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران به خیابان “استاد شهریار” شهرستان شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، ۲ دستگاه تیبا و پژو ۴۰۵ حامل بار و یک دستگاه پژو پارس (اسکورت و راه پاکن محموله) متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند .

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها، میزان  ۲۳۶ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص ۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند .

گودرزی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط ماموران در داراب، خاطر نشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از انجام کار های اطلاعاتی و گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۳۱ کیلوگرم تریاک کشف کرده و راننده را دستگیر کنند، گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان فارس قرار دارد . منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح