کد خبر : 101150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 15:37

کشف ۸۸ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه

کشف ۸۸ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۸ قبضه اسلحه در شهرهای ماهیدشت‌ و کرمانشاه در دو عملیات جداگانه خبر داد. سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی استان از فعالیت یک باند توزیع سلاح و اینکه تعداد زیادی اسلحه غیرمجاز را از مرزهای غربی وارد “کرمانشاه” کرده اند، رسیدگی به موضوع در

 کشف ۸۸ قبضه اسلحه غیرمجاز در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۸ قبضه اسلحه در شهرهای ماهیدشت‌ و کرمانشاه در دو عملیات جداگانه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی استان از فعالیت یک باند توزیع سلاح و اینکه تعداد زیادی اسلحه غیرمجاز را از مرزهای غربی وارد “کرمانشاه” کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو پراید متعلق به اعضای باند در شهر “ماهیدشت” شده و طی عملیاتی منسجم نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

جاویدان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودرو ۶۸ قبضه سلاح شامل ۱۸ قبضه کلاشینکف و ۵۰ قبضه شکاری کشف شد.

رئیس پلیس کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، از شناسایی دیگر اعضای باند خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

وی همچنین از کشف ۲۰ قبضه اسلحه دیگر در شهر “کرمانشاه” و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق اسلحه را از مهمترین ماموریت های کاری پلیس برشمرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای به هر بهانه و انگیزه در امنیت جامعه اخلال ایجاد کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح