کد خبر : 6985
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 0:37

کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۹۶ خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۷۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۲۸۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۷

کرونا ۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۹۶ خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۷۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۲۸۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ هزار و ۳۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وضعیت نگران کننده کرونایی در شهرستان‌های مارگون و چرام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از ۱۰۸۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام بود. همچنین از ۴۱۰ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های باشت، کهگیلویه، بهمئی و باشت هستند. بیشترین درصد موارد مثبت در شهرستان‌های مارگون (۶۵ درصد) و چرام(۴۴ درصد) می باشد که احتمالا در طی روزهای آینده وضعیت این دو شهرستان می تواند بحرانی و نگران کننده شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت، بستری و بستری در بخش‌های مراقبت های ویژه، همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم تا شاهد  کاهش روند بیماری در استان باشیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح