کتاب بازاریابی خدمات چاپ و روانه بازار شد
کتاب “بازاریابی خدمات” عنوان اثری است که به تازگی در انتشارت جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است، این اثر نوشته مانفرد برون، دومینیک جورجی و ترجمه خانم سهیلا مهمانوازان و آقای کیوان موسوی چشمه کبودی میباشد. خلق ارزش مهمترین چالش شرکتهای خدماتی است، بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگیهای خاص
کتاب “بازاریابی خدمات” عنوان اثری است که به تازگی در انتشارت جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است، این اثر نوشته مانفرد برون، دومینیک جورجی و ترجمه خانم سهیلا مهمانوازان و آقای کیوان موسوی چشمه کبودی میباشد.
خلق ارزش مهمترین چالش شرکتهای خدماتی است، بازاریابی خدمات معمولاً از نقطه نظرعملیاتی، با شروع از ویژگیهای خاص خدمات، مورد توجه قرار میگیرد. به طور کلی بیشتر متون بازاریابی خدمات جزئیات و مشخصات را شامل نمیشود و سازماندهی آنها معمولاً به طور سنتی و اغلب پیرو رویکرد ۴Ps است.
این کتاب علاوه بر اینکه شامل یک دیدگاه استراتژیک است، به طور نوآورانهای ویژگیهای خدمات را به نظم درآورده و رویکردی علمی و عملی را برای بازاریابی خدمات ارزش محور ارائه میدهد.
وجود این کتاب درکتابخانه هر مدیر خدمات حرفهای، ضروری به نظر میرسد.
کتاب “بازاریابی خدمات” در ۵۰۵ صفحه در قطع وزیری و با قیمت ۱۰۰ هزار تومان در آبان ماه ۱۴۰۰ توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقهمندان برای تهیه این اثر میتوانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس ۳۳۲۸۷۵۱۷-۰۸۷ تماس حاصل فرمایند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰