کد خبر : 75036
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 21:25

کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دمای گیلان/ وقوع رگبار و رعد و برق

کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دمای گیلان/ وقوع رگبار و رعد و برق

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از امروز تا پنجشنبه به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاهش نسبی دما رخ می دهد و متوسط دما سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می یابد. محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان استان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: منجیل با ۳۷

کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دمای گیلان/ وقوع رگبار و رعد و برق

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از امروز تا پنجشنبه به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاهش نسبی دما رخ می دهد و متوسط دما سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می یابد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان استان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: منجیل با ۳۷ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۳۴ و ۲۶ درجه سلسیسوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم طی امروز در منطقه است، اما با فعالیت جریانات کم و بیش ناپایدار به تناوب در پاره ای از مناطق استان شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا پایان هفته به ویژه پنجشنبه وجود دارد، تصریح کرد: از امروز تا پنجشنبه به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها کاهش نسبی دما رخ می دهد و متوسط دما سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می یابد.

دادرس، از احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها خبر داد و متذکر شد: افزایش ارتفاع موج از چهارشنبه تا صبح جامعه ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح