کد خبر : 108594
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 22:04

پارک‌ها و تفرجگاه‌های زاهدان ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود است

پارک‌ها و تفرجگاه‌های زاهدان ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها سطح شهر زاهدان ۱۲ و ۱۳ فرودین مسدود خواهد شد. محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا این طرح را با هدف رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و در راستای کنترل اپیدمی

پارک‌ها و تفرجگاه‌های زاهدان ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از انتشار آن، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها سطح شهر زاهدان ۱۲ و ۱۳ فرودین مسدود خواهد شد.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا این طرح را با هدف رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و در راستای کنترل اپیدمی کرونا ضروری دانست.

وی بیان کرد: اکیپ‌های مخصوص واحد پیشگیری و رفع تخلفات این حوزه در سطح شهر به‌صورت شبانه‌روزی مسوولیت نظارت بر این طرح را عهده‌دار خواهند بود و از هر گونه تجمع در این تفرجگاه‌ها جلوگیری بعمل خواهد آمد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: شهروندان از هرگونه برنامه‌ریزی جهت حضور در روز طبیعت، اسکان و برپایی چادر در بوستان‌ها، اماکن تفریحی و پارک ملت تا پایان زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی امتناع ورزند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح