کد خبر : 118457
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 16:06

«ویار زیتون» در کتابفروشی‌ها

«ویار زیتون» در کتابفروشی‌ها

مجموعه شعر «ویار زیتون» سروده صابر سعدی‌پور منتشر شد. به گزارش ایسنا، این مجموعه شعر در ۷۴ صفحه با شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان در انتشارات فصل پنجم راهی بازار کتاب شده است. در یادداشت ناشر درباره این مجموعه و شاعرش آمده است: «صابر سعدی‌پور از شاعران جوان اما باتجربه روزگار ماست.

«ویار زیتون» در کتابفروشی‌ها

مجموعه شعر «ویار زیتون» سروده صابر سعدی‌پور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این مجموعه شعر در ۷۴ صفحه با شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان در انتشارات فصل پنجم راهی بازار کتاب شده است.

در یادداشت ناشر درباره این مجموعه و شاعرش آمده است: «صابر سعدی‌پور از شاعران جوان اما باتجربه روزگار ماست. او بارها و بارها در جشنواره‌های مختلف چه با تک‌اثرهایش و چه با کتاب‌هایش از سوی سلایق گوناگون ادبی و شعری برگزیده شده است.

از ویژگی‌های شعر سعدی‌پور این است که او همزمان که بومی می‌اندیشد و می‌نویسد، با تجارب انسانی فراتر از زاد و بوم خود هم‌نفس شده است. این ویژگی‌ شعر سعدی‌پور به علاوه ساده‌نویسی قابل تأمل او و دوری‌اش از بازهای‌افراطی در فرم، باعث شده که سروده‌های او غالبا بتواند از فیلتر ترجمه عبور کند.

اشعار این کتاب همزمان به زبان عربی (در قالب کتابی با عنوان «ماهی‌ها دریازده شده‌اند») با ترجمه آقای موسی بیدج و به زبان ترکی استانبولی (در قالب کتابی با عنوان «نت هشتم سکوت») با ترجمه دنیا میرزایی به چاپ رسیده است.

سعدی‌پور را می‌توان نماینده خوبی برای شناساندن شعر سپید و نوگرای این روزگار دانست.»

در شعری که پشت جلد کتاب منتشر شده آمده است: ما آن‌قدر گریه نکردیم

گریه نکردیم

گریه نکردیم…

تا این‌که در خود غرق شدیم

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح