کد خبر : 116313
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 15:24

وقوع سیلاب در برخی نقاط “دشت‌ذهاب”/ حرکت بارش‌ها به سمت نواحی شرقی و مرکزی کرمانشاه

وقوع سیلاب در برخی نقاط “دشت‌ذهاب”/ حرکت بارش‌ها به سمت نواحی شرقی و مرکزی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به وقوع سیلاب در برخی مناطق دشت ذهاب، گفت: برای سایر نقاط استان نیز آماده‌باش اعلام شده است. امیر ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار نارنجی آماده‌باش در روز گذشته برای بارش‌های شدید احتمالی، اظهار کرد: بر اساس آنچه پیش‌بینی شده بود

وقوع سیلاب در برخی نقاط "دشت‌ذهاب"/ حرکت بارش‌ها به سمت نواحی شرقی و مرکزی کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به وقوع سیلاب در برخی مناطق دشت ذهاب، گفت: برای سایر نقاط استان نیز آماده‌باش اعلام شده است.

امیر ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار نارنجی آماده‌باش در روز گذشته برای بارش‌های شدید احتمالی، اظهار کرد: بر اساس آنچه پیش‌بینی شده بود امروز بارش‌های شدیدی در نواحی غربی استان خصوصا منطقه سرپل‌ذهاب داشتیم.

وی ادامه داد: این بارش ها باعث بروز سیلاب در منطقه دهستان “پشت تنگ ذهاب” شد و راه روستای بی‌بیانی را بسته بود که با تلاش نیروهای امدادی و راهداری راه این روستا بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: خسارت جدی دیگری از سایر نقاط استان کرمانشاه تاکنون گزارش نشده است.

ظهرابی با اشاره به تداوم بارش‌ها تا اواخر وقت امروز خصوصا در نواحی مرکزی و شرقی استان، از آماده‌باش دستگاه‌های مختلف برای مقابله با سیلاب احتمالی در سایر نقاط خبر داد و عنوان کرد: به تمامی فرمانداری‌ها هشدار آماده باش داده شده است.

بارش ۲۵ میلی‌متری در سرپل ذهاب

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه صبح امروز(اول آذر) در برخی از مناطق استان بارش‌های نقطه‌ای شدید و حتی تگرگ را داشیم، عنوان کرد: سرپل ذهاب از جمله این نقاط بود که بارشی حدود ۲۴ تا ۲۵ میلی‌متر در این منطقه گزارش شد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بارش های خوبی در نیمه غربی استان داشته و به نظر می‌رسد کم کم بارش‌ها به سمت مرکز و شرق استان جابجا شود.

وی از تداوم بارش‌ها تا اواخر وقت امروز یاد کرد و افزود: احتمال اینکه دوباره بارش‌های نقطه‌ای شدید در نواحی شرقی و مرکزی کرمانشاه داشته باشیم و آبگرفتگی در این مناطق رخ دهد، وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش‌های این سامانه تا اواخر وقت امروز ادامه دارد، گفت: از فردا تا روز پنجشنبه(۴ آذر) بارش دیگری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح