کد خبر : 12895
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 16:24

وبینار «ایمنی فرآیند» کلید ورود به صنعت

وبینار «ایمنی فرآیند» کلید ورود به صنعت

انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار «ایمنی فرآیند کلید ورود به صنعت نفت، گاز، پتروشیمی» را برگزار می‌کند.  “چرا صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به مهندسان ایمنی فرایند نیاز دارد؟”، “چرا این زمینه هم برای ادامه تحصیل در داخل و خارج و هم برای کار در داخل و خارج کشور بسیار مناسب است؟”، “مهندسان

وبینار «ایمنی فرآیند» کلید ورود به صنعت

انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار «ایمنی فرآیند کلید ورود به صنعت نفت، گاز، پتروشیمی» را برگزار می‌کند.

 “چرا صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به مهندسان ایمنی فرایند نیاز دارد؟”، “چرا این زمینه هم برای ادامه تحصیل در داخل و خارج و هم برای کار در داخل و خارج کشور بسیار مناسب است؟”، “مهندسان ایمنی فرایند در چه شرکت هایی استخدام می شوند؟”، “امکان کار برای مهندسان ایمنی فرایند در شهرهای مثل تهران هم وجود دارد؟”، “چرا درآمد مهندسان ایمنی فرایند در مقایسه با سایرین بالاتر است؟”، “ایمنی فرایند شامل چه مباحثی می شود؟”، “چه مسیرهایی برای موفقیت شغلی و حرفه‌ای در ایمنی برای مهندسان وجود دارد؟”، “چه زمینه‌هایی در ایمنی فرایندی بکر و عالی هستند؟” و “از کجا باید شروع کنیم؟” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنامه به آن‌ها پرداخته می شود.
این کارگاه با تدریس دکتر مهدی پروینی ـ دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ الی ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام از طریق لینک http://skillcenter.aut.ac.ir/events/processsafety-fall۱۴۰۰-chem اقدام کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح