کد خبر : 132137
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 1:51

وبینار «آشنایی با مفهوم کوچینگ در سازمان» برگزار می شود

وبینار «آشنایی با مفهوم کوچینگ در سازمان» برگزار می شود

انجمن علمی دانشکده مدیریت و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر، وبینار آشنایی با مفهوم coaching در سازمان را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کوچینگ حرفه و مهارت جدیدی است که درحال حاضر در جوامع پیشرفته نقش به سزایی در جامعه و سازمان ها دارد. کوچینگ را می توان مجموعه ای از مطالب

وبینار «آشنایی با مفهوم کوچینگ در سازمان» برگزار می شود

انجمن علمی دانشکده مدیریت و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر، وبینار آشنایی با مفهوم coaching در سازمان را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کوچینگ حرفه و مهارت جدیدی است که درحال حاضر در جوامع پیشرفته نقش به سزایی در جامعه و سازمان ها دارد. کوچینگ را می توان مجموعه ای از مطالب مدیریت، رواشناسی، فلسفله و ورزش دانست و کوچ با استفاده از این دانش و اطلاعات، به افراد کمک می کند تا درگیری های ذهنی، مسائل کاری و یا زندگی خود را پشت سر بگذارند. کوچ یک مشوق، همراه مطمئن، شونده ای آگاه و فعال و حامی است که فرد را به چالش کشیده و صادقانه موارد و مسائل مربوط به فرد را به او گوشزد می کند. کوچینگ فعالیت خود را با هدف رساندن فرد به شرایط مطلوب وارد گفتگو شده و به فرد کمک می کند تا برای اهداف ارزشمند تلاش کند.

کوچ با برنامه ریزی و هدف گذاری های مشخصی سعی می کند فرد را به شرایط مطلوبی برساند.

“تعریف کوچینگ”، “تفاوت کوچینگ با منتورینگ و رهبری” و “چه زمانی افراد نیازمند کوچ هستند؟” از جمله مباحث و سرفصل‌هایی هستند که در این وبینار مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

این وبینار با حضور و ارائه محمدرضا ترابیان اصفهانی ـ بیرنس کوچ بین‌المللی و مدیر منبع انسانی و کوچ سازمانی، روز شنبه ۲۳ اسفند، ساعت ۱۶:۳۰، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این برنامه می توانند به لینک https://forms.gle/GvVszqveyPKP۶۸۵J۸ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح