کد خبر : 29090
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 21:39

هشدار به کشاورزان در مورد سرد شدن هوا

هشدار به کشاورزان در مورد سرد شدن هوا

 مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای مناطق شرقی کشور از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه احتمال سرمازدگی محصولات زراعی و باغی وجود دارد. سیدناصر حسینی خرمی پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه به خبرنگاران گفت: پیش‌بینی شده دمای هوا در اوایل نیمه دوم مهر به چهار درجه و در اواخر مهر به منفی یک درجه سانتی‌گراد

هشدار به کشاورزان در مورد سرد شدن هوا

 مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان گفت: با توجه به کاهش محسوس دمای مناطق شرقی کشور از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه احتمال سرمازدگی محصولات زراعی و باغی وجود دارد.

سیدناصر حسینی خرمی پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه به خبرنگاران گفت: پیش‌بینی شده دمای هوا در اوایل نیمه دوم مهر به چهار درجه و در اواخر مهر به منفی یک درجه سانتی‌گراد برسد.

او به باغداران توصیه کرد ضمن برنامه ریزی برای برداشت محصول باغ‌های انار و پسته، برای خزان زودرس درختان، نسبت به انجام آبیاری سبک و یا قطع آبیاری، کاهش مصرف کودهای ازته و تحریک کننده رشد اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان ضمن تاکید بر برداشت سریع مزارع ذرت و گوجه فرنگی به گلخانه داران و مرغداران  هشدار داد نسبت به تجهیز سامانه‌های گرمایشی و مرمت سقف و پوشش واحدهای تولیدی خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح