کد خبر : 133129
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 1:58

نیاز فوری بیماران بوشهری به خون

نیاز فوری بیماران بوشهری به خون

ایسنا/بوشهر مدیرکل انتقال خون بوشهر از نیاز فوری بیماران بوشهری به گروه‌های منفی خون خبر داد. به گفته نرگس عبیدی به علت کاهش حضور مردم در شیوع نوع جدید کرونا، تامین خون برای بیماران مبتلا به تالاسمی و سرطان با مشکل روبرو شده است. وی افزود: افراد دارای گروه‌های خونی A منفی، o منفی و AB

نیاز فوری بیماران بوشهری به خون

ایسنا/بوشهر مدیرکل انتقال خون بوشهر از نیاز فوری بیماران بوشهری به گروه‌های منفی خون خبر داد.

به گفته نرگس عبیدی به علت کاهش حضور مردم در شیوع نوع جدید کرونا، تامین خون برای بیماران مبتلا به تالاسمی و سرطان با مشکل روبرو شده است.

وی افزود: افراد دارای گروه‌های خونی A منفی، o منفی و AB منفی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و با اهدای خون به تامین نیاز بیماران کمک نمایند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به نگرانی‌های برخی افراد از مراجعه به مراکز و ایستگاه‌های اهدای خون تاکید کرد: ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی‌شود بلکه عمده راه انتقال آن از راه تنفس است.

عبیدی تصریح کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در زمان خون‌گیری با دقت لازم رعایت می‌شود و مردم هیچ گونه نگرانی از بابت خطر ابتلا به کرونا در زمان اهدای خون نداشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح