کد خبر : 161401
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:12

نخل‌های شادگان خفه شده‌اند

نخل‌های شادگان خفه شده‌اند

ایسنا/خوزستان مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان با بیان اینکه سطح آب در برخی از مزارع نخیلات به بیش از ۲ متر رسیده است، گفت: تا کنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار از نخیلات شادگان به زیر آب رفته و خفه شده‌اند. خلیل منیعات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بالا آمدن آب تالاب

نخل‌های شادگان خفه شده‌اند

ایسنا/خوزستان مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان با بیان اینکه سطح آب در برخی از مزارع نخیلات به بیش از ۲ متر رسیده است، گفت: تا کنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار از نخیلات شادگان به زیر آب رفته و خفه شده‌اند.

خلیل منیعات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بالا آمدن آب تالاب شادگان و پیشروی آن به سمت روستاها و مزارع شهرستان، وضعیت آبگرفتگی نخیلات روز به روز در حال بدتر شدن است.

وی افزود: تا کنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار از نخیلات شادگان به زیر آب رفته‌اند و با توجه به شرایطی که وجود دارد احتمالاً حدود ۲ هزار هکتار از نخیلات شهرستان به زیر آب خواهند رفت زیرا سطح آب روز به روز در حال افزایش است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: این حجم آب باعث شده تا نخیلات شادگان به زیر آب بروند و خفه شوند. شرایط نخیلات شهرستان با توجه به وضعیتی که وجود دارد مناسب نیست و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد شده است اما در حال حاضر با توجه به اینکه نمی‌توان وارد مزارع شد در خصوص میزان خسارت نمی‌توان اظهار نظر کرد.

منیعات عنوان کرد: سطح آب در برخی از مزارع نخیلات به بیش از ۲ متر رسیده و این مساله باعث شده تا حیات نخل‌ها به خطر بیافتد و بسیاری از آن‌ها را از بین ببرد. گزارش خسارت‌ها را روز به روز به بخش‌هایی که لازم است ارائه می‌کنیم تا زمانی که سطح آب فروکش کند و بتوانیم برآورد دقیقی از میزان خسارت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح