کد خبر : 11995
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:17

ممنوعیت تردد خودرو در کردستان

ممنوعیت تردد خودرو در کردستان

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد خودروها از ساعت ۹شب تا ۳ صبح همچنان در سطح شهرهای استان کردستان ممنوع است. سرهنگ برزو مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد به داخل شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس خروج خودروها از داخل شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر خبر داد. مرادی

ممنوعیت تردد خودرو در کردستان

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد خودروها از ساعت ۹شب تا ۳ صبح همچنان در سطح شهرهای استان کردستان ممنوع است.

سرهنگ برزو مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد به داخل شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس خروج خودروها از داخل شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر خبر داد.

مرادی با بیان این مطلب گفت: با اعلام ستاد ملی کرونا در حال حاضر سه شهر دیواندره، سقز و بانه در استان کردستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و در صورت ورود خودروهای شهرستان‌های دیگر به این شهرها اعمال قانون خواهد شد.

وی افزود: به شهر وندان توصیه می‌شود چنان چه پلاک شهرستان‌ها و استان‌های دیگری در شهرهای با وضعیت قرمز یا نارنجی تردد دارند ظرف ۷۲ساعت باید این شهرها را ترک کنند و گرنه پلاک آنها شناسایی خواهد شد و اعمال قانون می‌شوند و همچنین تردد همه‌ی خودروها در سطح شهرهای استان همانند سراسر کشور از ساعت ۹شب تا ۳صبح ممنوع است و از شهروندان خواست تا از تردد غیرضروری بپرهیزند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح