کد خبر : 203644
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 13:08

مشاوره روانشناسی خانواده [+لیست بهترین مراکز]

مشاوره روانشناسی خانواده [+لیست بهترین مراکز]

  متاسفانه آمار مشکلات خانوادگی و روابط زوجین رو به افزایش است و ممکن است در هر خانواده ای تعارضاتی رخ دهد. در چنین شرایطی مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی خانواده میتواند بهترین راه برای بهبود اوضاع باشد. مراکز مشاوره خانواده مختلفی وجود دارد و از آنجا که افراد تمایل دارند به روانشناسان مجرب تری

 

متاسفانه آمار مشکلات خانوادگی و روابط زوجین رو به افزایش است و ممکن است در هر خانواده ای تعارضاتی رخ دهد. در چنین شرایطی مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی خانواده میتواند بهترین راه برای بهبود اوضاع باشد.

مراکز مشاوره خانواده مختلفی وجود دارد و از آنجا که افراد تمایل دارند به روانشناسان مجرب تری مراجعه کنند در این مطلب از مجود نیوز به معرفی بهترین مراکز مشاوره خانواده در تهران پرداخته ایم.

مشاور خانواده فردی است که در رشته روانشناسی یا رشته مشاوره خانواده تحصیل کرده است و در تشخیص و درمان مشکلات مربوط به روابط اعضای خانواده تخصص دارد. نکته مهم در انتخاب یک مشاور خانواده خوب این است که بصورت تخصصی در حوزه خانواده فعالیت کند و مشاوری نباشد که در همه حوزه ها ورود میکند.

C:\Users\LENOVO\Desktop\مرکز تخصصی مشاوره خانواده.jpg

 

معرفی مرکز مشاوره خانواده دکترسلام

مراکز مشاوره خانواده مختلفی در تهران وجود دارد. مرکز مشاوره خانواده دکترسلام، ایرانی، مشاورانه، افق سلامت و روان آرام از جمله مراکز معروف مشاوره روانشناسی خانواده است. در این بین مرکز مشاوره دکترسلام با فعالیت ۲۴ساعته و داشتن تیم تخصصی مشاوره خانواده که همگی بیش از ۱۰سال تجربه کاری دارند را میتوان بعنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره خانواده در ایران دانست.

مرکز مشاوره دکترسلام با ۴۱ روانشناس که ۱۳ نفر از آنها بصورت تخصصی روی مشکلات خانوادگی فعالیت میکنند میتواند برای مراجعین مفید باشد. از مزایای دیگر این مرکز میتوان به امکان دریافت مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین در زمان دلخواه اشاره کرد.

جهت ورود به سایت مرکز مشاوره دکترسلام کلیک کنید: مشاوره خانواده (تلفنی، اینترنتی ، حضوری) (۲۴ساعته)

C:\Users\LENOVO\Desktop\مشاوره روانشناسی خانواده.jpg

 

چه زمانی به مشاوره روانشناسی خانواده نیاز داریم

مشاوره روانشناسی خانواده به حل و یا پایان دهی به مشکلات خانوادگی کمک میکند. حال اگر نمیدانید که آیا به یک مشاوره خانواده نیازمند هستید یا نه، موارد زیر از جمله مواقع ضروری برای ارتباط با مشاور و دریافت مشاوره روانشناسی خانواده است:

  • اگر مشکلات زناشویی دارید
  • اگر مدام با همسر خود درگیری دارید و بحث میکنید
  • اگر خیانت کرده اید و یا با خیانت همسر مواجه شده اید
  • اگر به فکر جدایی از همسر خود هستید
  • اگر احساس تنهایی دارید
  • اگر حس می کنید نیاز دارید رابطه شما بهبود یابد
  • اگر با یکی از اعضای خانواده خود مشکلات ارتباطی دارید
  • و مواردی از این قبیل

مشاوره خانواده چه فوایدی دارد

در زمان بروز مشکل به دلیل فشار روانی زیادی که وجود دارد، عکس العمل های هیجانی رخ میدهد که حتی باعث میشود اختلافات عمیق تر شوند و افراد از یکدیگر دورتر شوند. حالا تصور کنید چنین چرخه معیوبی بصورت مداوم تکرار شود!!! در چنین شرایطی اهمیت ارتباط با مشاور خانواده پر رنگ میشود. مشاوره خانواده راهی برای ایجاد و حفظ روابط خوب و مناسب خانوادگی است و هدف آن، ریشه یابی مشکلات و ارائه راهکار درمانی است. مشاوره خانواده می تواند به حل تعارضات بین فردی کمک کند و درک متقابل و ارتباط سالم را تقویت کند.

زمانی که زوجین به دلیل تعارضات زناشویی و فشار روانی نمی توانند مشکلات خود را با هم حل کنند، مشاور به عنوان یک فرد بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا دلیل اختلاف را بیابند و سپس راهکارهای حل مشکل را بیابند. همچنین گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را نمی دانند یا از انتظارات شریک زندگی خود آگاه نیستند. جلسات مشاوره خانواده و کمک گرفتن از روانشناس خانواده باعث می شود افراد از روابط خود بیشتر آگاه شوند و به آنها کمک می کند تا تعارضات را حل کنند و برای ایجاد یک رابطه سالم و عاشقانه گام بردارند.

درباره دکتر مشاور خانواده

وقتی شما میخواهید به یک دکتر مشاور خانواده مراجعه کنید باید بدانید که متخصصین مشاوره خانواده در چه زمینه هایی فعالیت میکنند و در چه موضوعاتی میتوانند به شما کمک کنند. بطور کلی برخی از مهم ترین تخصص های یک دکتر مشاور خانواده عبارت است از:

  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشکلات مربوط به روابط زناشویی
  • مباحث مربوط به جدایی و طلاق
  • مشکلات مربوط به خیانت و روابط فرازناشویی
  • بهبود روابط عاطفی زوجین
  • تعارضات و کشمکش های زوجین
  • مشکلات ارتباطی با همسر و یا با دیگر اعضای خانواده
  • دخالت خانواده همسر در زندگی مشترک
  • خشونت خانگی
  • بیماری‌های ناگهانی، بیکاری و مرگ
  • و کلیه مباحثی که به خانواده و رابطه مربوط میشود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح