کد خبر : 127523
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 23:34

مسافران نورروز ۹۸ در کیش

مسافران نورروز ۹۸ در کیش

در حالی که سیل و باران های شدید در نقاط مختلف کشور، نوروز امسال را به کام تعداد زیادی از هموطنانمان تلخ کرده است، آرامش کامل در جزیره کیش حکمفرماست و روال عادی برنامه های نوروزی ادامه دارد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، گروه های هنری آیینی شهرهای مختلف ایران و کشورهای ترکمنستان و

در حالی که سیل و باران های شدید در نقاط مختلف کشور، نوروز امسال را به کام تعداد زیادی از هموطنانمان تلخ کرده است، آرامش کامل در جزیره کیش حکمفرماست و روال عادی برنامه های نوروزی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، گروه های هنری آیینی شهرهای مختلف ایران و کشورهای ترکمنستان و افغانستان در نوروز ۹۸ در جزیره کیش اجرای برنامه داشته اند.

این گروه ها از شهرهای مختلف در جزیره کیش حضور یافته اند و به اجرای موسیقی و نمایش های آیینی قومیت های کشورمان می پردازند.

در نوروز ۹۸ گروه های هنری کردی، آذری، کرمانجی، بلوچی، تربت جام و گروه های هنری کشورهای ترکمنستان و افغانستان در نقاط مختلف جزیره کیش به اجرای آیین های هنری مربوط به قومیت های مختلف پرداختند.

همچنین اجرای آیین استقبال فرودگاهی با حضور ننه سرما و حاجی فیروز و اجرای آیین نمایشی اسب چوبی به همراه گروه نوازندگان و نمایش دلقک و چوپا و بادی نوازان از دیگر برنامه های در حال اجرا در جزیره کیش است.

هرشب کاناوالی از گروه های نمایشی نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۳ در نوار ساحلی کیش حدفاصل پارک طبیعت تا اسکله تفریحی به اجرای برنامه می پردازند.

ایستگاه های شعر و ادب، موسیقی، جشنواره بادبادک ها و مجسمه های ماسه ای از دیگر برنامه های نوروزی کیش است که با استقبال گسترده کردشگران و ساکنین جزیره کیش مواجه شده است.

تلنت شو نیز با حضور هنرمندانی از چند کشور دنیا، لحظات پرهیجانی را برای تماشاچیان خود به نمایش می گذارد. کنسرت های موسیقی هر شب در دو یا سه نقطه کیش از جمله تالار شهر برگزار می شود و تری دی مپینگ در پارک ماهیگیر هر شب چشم ها را نوازش می دهد./عکس:نسرین فائقمنبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح