کد خبر : 109909
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 1:43

مردم در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند

مردم در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : حفظ طبیعت همانند حفظ میراث فرهنگی، برای آیندگان ضرورتی است که می بایست مورد توجه همگان قرار گیرد. فاطمه جراره در گفت و گو با ایسنا، با تبریک فرا رسیدن سال جدید، بیان کرد: طبیعت بهترین هدیه خداوند عالم و بعنوان یک امانت در دستان ما است که

مردم در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : حفظ طبیعت همانند حفظ میراث فرهنگی، برای آیندگان ضرورتی است که می بایست مورد توجه همگان قرار گیرد.

فاطمه جراره در گفت و گو با ایسنا، با تبریک فرا رسیدن سال جدید، بیان کرد: طبیعت بهترین هدیه خداوند عالم و بعنوان یک امانت در دستان ما است که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: مردم در سال های گذشته روز ۱۳ فروردین در خارج از خانه و دامان طبیعت سپری می کردند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت پیشگیری از شیوع این ویروس از شهروندان درخواست می شود که در روز طبیعت در خانه های خود بمانند تا این بیماری هر چه زود تر کنترل شود.

وی در پایان گفت: با پایبندی به این موضوع همگی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح